استقلال و غایبان پرتعداد در هفته ششم، دست بسته کادر فنی آبی پوشان

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر میزبان تیم گل گهر سیرجان است که این اولین بازی دو تیم در تاریخ فعالیت خودشان محسوب می گردد.

استقلال و غایبان پرتعداد در هفته ششم، دست بسته کادر فنی آبی پوشان

استقلال و گل گهر در حالی باید در این بازی به مصاف هم بروند که هر دو 3 امتیازی بوده و در رده های چهاردهم و پانزدهم جدول قرار دارند و برای فرار از این رده به امتیازات بازی احتیاج دارند. به خصوص استقلال که انتظار زیادی از این تیم می رود و در این بازی میزبان است.

اما آبی پوشان در حالی باید از گل گهر پذیرایی نمایند که تعداد غایبان این تیم کم نیست. استقلالی ها در این بازی عارف غلامی و سیاوش یزدانی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و از فرشید باقری و شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت قادر به استفاده نیستند.

اما یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین غایبان استقلال در این بازی، آندره استراماچونی سرمربی آبی پوشان است که به دلیل اخراج از کنار زمین در دیدار مقابل ذوب آهن در این بازی نمی تواند از کنار زمین تیمش را راهنمایی کند.

آبی ها همچنین در این بازی خانگی امکان حضور طرفداران شان را هم به دلیل محرومیت ندارند تا جمع غایبان آنها به شش برسد. غلامی، یزدانی، دیاباته، باقری، استراماچونی و طرفداران، شش غایب آبی پوشان در این بازی هستند.

دیدار دو تیم استقلال و گل گهر از ساعت 18:15 روز آدینه 12 مهر به میزبانی استقلال در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال و غایبان پرتعداد در هفته ششم، دست بسته کادر فنی آبی پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال و غایبان پرتعداد در هفته ششم، دست بسته کادر فنی آبی پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید