برنامه اکسپرس اینتری مانیتوبا

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک، طرح جدید اکسپرس اینتری مانیتوبا، اولین داوطلبین خود را دعوت کرد.

طرح جدید همراستا با اکسپرس اینتری مانیتوبا، در اولین دراو خود، 155 داوطلب را دعوت به اپلای برای مهاجرت استانی نمود. در دراو (Draw) روز سه شنبه مورخ 11 ژانویه، به وسیله برنامه مهاجرت استانی مانیتوبا (MPNP) همراستا با اکسپرس اینتری، 155 توصیه نامه اپلای یا (LAA) را به داوطلبین واجد شراط صادر کرد. به منظور دریافت توصیه نامه LAA به وسیله این جهت، داوطلبین باید در سیستم ابراز علاقمندی (EOI) استان، حداقل 565 امتیاز داشته باشند.

برنامه اکسپرس اینتری مانیتوبا

دراو صورت گرفته به وسیله برنامه اکسپرس اینتری، یکی از سه گروه برنامه مهاجر پذیر MPNP در دراو 11 ژانویه می باشد.17 نیروی متخصص نیز تحت برنامه نیروهای متخصص خارج از کشور (Skilled Worker Overseas Stream) دعوت شدند. این استان همچنین 119 داوطلب را نیز تحت برنامه نیروهای متخصص مانیتوبا (Skilled Worker in Manitoba Stream)، دعوت به اپلای کرد که پایینترین امتیاز داوطلبین دعوت شده تحت این برنامه 520 بود.

شرایط برنامه اکسپرس اینتری مانیتوبا

به منظور داشتن شرایط این برنامه، داوطلب باید هم در سیستم ابراز علاقمندی استان (EOI) و هم در بانک اکسپرس اینتری فدرال، پروفایل معتبری داشته باشد. همچنین باید دارای حداقل 6 ماه سابقه کار در یکی از مشاغل لیست جدید مشاغل مورد تقاضای مانیتوبا باشند.به گفته مانیتوبا، برنامه اکسپرس اسنتری برای داوطلبینی است که از ارزش های سرمایه انسانی بالایی برای استان برخوردار هستند. حمایت داوطلبین از سوی یکی از دوستان یا اقوام نزدیکی که حداقل به مدت 1 سال ساکن مانیتوبا بوده اند، باید تایید گردد.

برای درک انواع داوطلبینی که به وسیله اکسپرس اینتری خواهند توانست دعوت نامه MPNP را دریافت کنند، مثال فرضی زیر را مشاهده نمایید:

شاهین 33 سال دارد و دارای مهارت متوسط به بالا در زبان انگلیسی است. او همچنین دارای مدرک لیسانس و 4 سال سابقه کار به عنوان مهندس نرم افزار است و به عنوان نیروی متخصص، پروفایلی در بانک اکسپرس اینتری فدرال دارد. عموی شاهین در مانیتوبا زندگی می نماید و خودش نیز میخواهد در استان مانیتوبا ولی در خارج از وینیپگ زندگی کند. رتبه شاهین 610 است که بالاتر از 565 امتیاز مورد احتیاج برای اخذ دعوت نامه از مانیتوبا می باشد.

در حال حاضر، 8 استان دارای یک برنامه اکسپرس اینتری می باشند.

راه اندازی طرح اکسپرس اینتری و لیست مشاغل مورد تقاضای مانیتوبا بخشی از اصلاحیه اساسی منتشر شده از MPNP در 15 نوامبر است.

بازسازی برنامه مهاجرت استانی مانیتوبا

مانیتوبا اکنون یکی از 8 استان کانادایی است که دارای برنامه انتخاب استانی همراستا با اکسپرس اینتری است و بسیاری از این طرح ها الزامی به داشتن روابط خانوادگی در استان ندارند.برنامه های مهاجرت استانی همراستا با اکسپرس اینتری به استان ها اجازه می دهد تا داوطلبین اکسپرس اینتری فدرال را دعوت نماید، طرحی که به نام طرح انتخاب استانی پیشرفته شناخته می گردد. یک چنین انتخابی می تواند 600 امتیاز دیگر در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) به ارمغان آورد و این امتیاز در دراو بعدی، باعث منجر به اخذ دعوت نامه خواهد شد.

طرح تجاری مهاجرت به استان مانیتوبا

تحصیل در استان مانیتوبا

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید، لطفا فرم های ارزیابی را تکمیل کنید.

فرم ارزیابی مهاجرت کاری

فرم ارزیابی مهاجرت تحصیلی

منبع: ویزا موندیال

به "برنامه اکسپرس اینتری مانیتوبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه اکسپرس اینتری مانیتوبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید