بزرگداشت هفته کودک با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک، خبرنگاران/گیلان سرپرست کانون پرورش فکری گیلان از برگزاری ویژه برنامه های روز جهانی و هفته ملی کودک سال 1400 این نهاد با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی اطلاع داد.

بزرگداشت هفته کودک با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی

سید جلیل میرعظیمی در جمع وبلاگ تجهیزات الکترونیک، با بیان اینکه ویژه برنامه های هفته ملی و روز جهانی کودک از 16 لغایت 22 مهره جاری برگزار می گردد، گفت: انتخاب شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی هم گامی برای ایجاد وحدت رویه در پیش بینی و اجرای ویژه برنامه های حضوری و مجازی این ایام است.

وی جلب نظر جامعه به اهمیت دوران کودکی و ویژگی و خواسته های بچه ها را از اهداف این ویژه نامه ها دانست و اضافه نمود: ارتقای سطح دانش و آگاهی فعالان حوزه کودک، هم گرایی و هم افزایی دستگاه های دست اندرکار این عرصه و معرفی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به جامعه از دیگر اولویت ها به تعداد می رود.

سرپرست کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان گیلان، به روزتعداد هفته ملی کودک اشاره نمود و گفت: کودک، صلح، بازی و نشاط، کودک، باورهای دینی و معنویت، کودک، خانواده، آموزش و مهارت های زندگی، کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه، کودک، کتاب، هنر و ادبیات، کودک، هویت، میراث طبیعی و فرهنگی و کودک، رسانه و فناوری های نوین از جمله عناوین روزهای این هفته است.

میرعظیمی، به همه گیری ویروس کرونا و لزوم توجه به شیوه نامه های بهداشتی پرداخت و با اشاره به ضرورت پیشگیری از گسست های فرهنگی و آموزشی، گفت: نشاط بخشی به آینده سازان ایران اسلامی هم از مهمترین اولویت ها محسوب می گردد و بر همین اساس، تکیه بر شادی، نشاط و بازی و فراهم سازی بسترهای لازم برای ایجاد فضایی با نشاط، از رویکردهای برنامه های این ایام خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بزرگداشت هفته کودک با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگداشت هفته کودک با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید