جزئیات برگزاری امتحانات دانش آموزان دهمی و دوازدهمی

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک، تهران (پانا) - رئیس مرکز سنجش و پایش آموزش و پرورش درباره جزئیات برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه دهم تا دوازدهم توضیحاتی داد.

جزئیات برگزاری امتحانات دانش آموزان دهمی و دوازدهمی

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک، خسرو ساکی درباره جزئیات برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه دهم تا دوازدهم اظهار کرد: امتحانات نوبت اول دانش آموزان پایه هفتم تا دوازدهم به صورت حضوری برگزار و برنامه ریزی امتحانات به وسیله مدیران مدرسه انجام می گردد. اجرای امتحانات نیز با همکاری عوامل اجرایی مدارس خواهد بود.

وی اضافه کرد: بعلاوه امتحانات نهایی پایه دوازدهم برای دانش آموزانی که در امسال نتوانسته اند در امتحانات خرداد و شهریور حد نصاب نمره قبولی را کسب نمایند از دوم تا 27 دی در حال برگزاری است.

ساکی با اشاره به رعایت دستورالعمل های بهداشتی حین برگزاری آزمون گفت: برای حفظ سلامت دانش آموزان تمامی مدارس و حوزه های برگزاری امتحانات ملزم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستند که از سوی ستاد ملی کرونا و آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

رئیس مرکز سنجش و پایش آموزش و پرورش اضافه کرد: به صورت روزانه از حوزه های امتحانی بازدید می گردد و در صورت عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "جزئیات برگزاری امتحانات دانش آموزان دهمی و دوازدهمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری امتحانات دانش آموزان دهمی و دوازدهمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید