خودروساز اول کشور معرفی گردید ، رجحان در فراوری نسبت به رقیب چند درصد است؟

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک، با آمار منتشر شده از سوی دفتر صنایع حمل و نقل وزارت صمت، خودروساز اول کشور معرفی گردید، اما فزونی در فراوری نسبت به رقیب چند درصد است؟

خودروساز اول کشور معرفی گردید ، رجحان در فراوری نسبت به رقیب چند درصد است؟

وبلاگ تجهیزات الکترونیک - گروه صنعتی ایران خودرو پیروز شده سهم خود در بازار خودروی سواری کشور را حفظ نموده و همچنان خودروساز اول کشور است.

براساس آمار منتشر شده از سوی دفتر صنایع حمل و نقل وزارت صمت، ایران خودرو در مرداد سال جاری 31 هزار و سه دستگاه خودرو سواری فراوری نموده است. شرکت سایپا هم در مردادماه توانسته 24 هزار و 142 دستگاه خودرو به فراوری برساند که به این ترتیب ایران خودرو توانسته با فراوری 28 درصد بیشتر از سایپا همچنان سهم برتر خود در بازار خودروی سواری کشور را حفظ کند.

در همین حال آمار تجمعی فراوری سال جاری تا خاتمه مردادماه هم نشان از فزونی ایران خودرو با فراوری 36 هزار و 283 دستگاه خودرو بیشتر از سایپا داشته و فزونی 24 درصدی در آمار تجمعی را ثبت نموده است. براساس این گزارش، دو خودروساز برتر کشور از ابتدای سال جاری تا خاتمه مردادماه 337 هزار و 71 دستگاه خودروی سواری فراوری نموده اند که در این بین ایران خودرو سهم 53 درصدی از کل این بازار را در اختیار گرفته است.

گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال جاری 186 هزار و 677 دستگاه خودرو سواری فراوری نموده است. گروه خودروسازی سایپا هم در سال 1400 و تا خاتمه مردادماه، 150 هزار و 394 دستگاه خودرو سواری به فراوری رسانده است. سهم سایپا در بازار خودروی سواری کشور 42 درصد و سایر سواری سازان هم حدود 5 درصد است.

تیونر ایرانی خودرو شورولت کوروت، را تبدیل به هیولا کرد
روزی روزگاری کادیلاک ایران ؛ تاریخچه فراوری خودروی آمریکایی در کشور
داستان پیکان به روایت تصویر / این خودرو از کجا آمد به کجا رسید
داخلی سازی جعبه های هیدرولیک فرمان خودرو در کشور
منبع: بیت ران

به "خودروساز اول کشور معرفی گردید ، رجحان در فراوری نسبت به رقیب چند درصد است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروساز اول کشور معرفی گردید ، رجحان در فراوری نسبت به رقیب چند درصد است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید