زرینچه: دست و پابسته نیستیم و حریف خطرناکی برای پرسپولیس خواهیم بود، گفته بودم باید رحمتی و منتظری را داشته باشیم

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک، جواد زرینچه، سرپرست تیم فوتبال استقلال شرایط این تیم را برای حضور در دربی نودم تهران مطلوب توصیف کرد و گفت که در این بازی حریفی دست و پا بسته نخواهند بود.

زرینچه: دست و پابسته نیستیم و حریف خطرناکی برای پرسپولیس خواهیم بود، گفته بودم باید رحمتی و منتظری را داشته باشیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ تجهیزات الکترونیک، جواد زرینچه، سرپرست تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) این تیم گفت: تمرین طبق روال همیشگی آغاز می گردد. شرایط تیم ما خوب است و فقط کادر پزشکی باید تعیین کند که دیاباته به بازی می رسد یا خیر. به جز اسماعیلی، سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا محرومیت فرشید اسماعیلی لغو خواهد شد یا خیر، گفت: باشگاه در این باره اقدام نموده است و کمیته انضباطی باید موضوع را آنالیز کند. آنها باید صحنه را ببینند و امیدوارم اخطار دوم اسماعیلی را ببخشند، وگرنه او را برای دربی نخواهیم داشت.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال که نتایجی باب میل طرفداران کسب ننموده است، می تواند در دربی نتیجه خوبی بگیرد یا خیر، توضیح داد: در هفته های گذشته، بازی های خوبی ارائه کردیم و فرازونشیبی نداشتیم. می توانستیم فولاد و نفت مسجدسلیمان را شکست دهیم که این را به گردن داور نمی اندازیم. با این حال مسائل داوری و عدم تمرکز خودمان باعث شد در این دو بازی پیروز نشویم. شرایط خوبی داریم و این گونه نیست که استقلال دست و پا بسته باشد. مطمئناً حریف خطرناکی برای پرسپولیس خواهیم بود.

زرینچه درباره برخوردهای مختلف پیشکسوتان باشگاه استقلال و اینکه بعضی از آنها از آبی پوشان حمایت کردند و بعضی گفتند که هیچ نکته فنی از استقلال ندیده اند، اعلام کرد: حمایت خیلی مهم تر است. ما با تغییر استراماچونی به جایی نمی رسیم. ما تغییرات زیادی در کادر فنی و بازیکنان داشتیم و احتیاج به زمان داریم. ما بازیکنان زیادی از دست دادیم و نمی توانیم خود را گول بزنیم. مطمئناً شرایط ما بازی به بازی بهتر می گردد.

وی در خصوص اینکه استقلال رهبری در زمین ندارد، بیان نمود: صد درصد با این موضوع موافقم. من قبل از اینکه سال جاری به استقلال بیایم، گفتم باید رحمتی و منتظری را داشته باشیم. زمانی که در استقلال بازی می کردم، کاپیتان و بزرگ تر تیم، همه کاره استقلال بود و داشتن یک بزرگ تر در تیم خیلی مهم است. البته الان وریا غفوری را داریم، اما او پسری ساکت و بسیار آرام است.

واقعیت این است که به بازیکنی مانند منتظری لازم داشتیم که به استقلال یاری کند.، سرپرست تیم استقلال ضمن بیان این جمله گفت: استقلال نه تنها سال جاری، بلکه در سال های دیگر هم شرایط سختی دارد و همواره باید یک بزرگ تر داشته باشد. این بازیکنان در شرایط بحرانی به استقلال یاری می نمایند. البته الان شرایط تیم بحرانی نیست، اما استقلال همواره به چنین بازیکنانی احتیاج دارد.

زرینچه در واکنش به حاشیه های اخیر فضای مجازی درباره وریا غفوری پس از اتفاقات اوایل دیدار استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: باشگاه اصلاً اطلاعی از این موضوع نداشت. ما در رختکن یاعلی گفتیم و بچه ها به تونل استادیوم رفتند. ما داشتیم بازیکنان ذخیره را راهی زمین می کردیم که خلیفه سلطان (ناظر مسابقه) گفت بازیکنان تی شرت دختر آبی پوشیده اند. من گفتم که بازیکنان با پیراهن استقلال به زمین رفتند، اما دیدم تی شرت مشکی پوشیده اند.

وی ادامه داد: ناظر بازی، حراست استادیوم و حتی داوران گفتند که نمی گذاریم تیم جلو برود، اما با اینکه بچه ها لباس را پوشیده بودند، با وساطت و مسئولیت خودم، پذیرفتم که تیم داخل زمین برود و مشکل خاصی نبود. اگر باشگاه استقلال از این موضوع اطلاع داشت، می توانستیم بهتر از این عمل نموده و شرایط را برای این برنامه مهیا کنیم. البته تخلفی در کار نبوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "زرینچه: دست و پابسته نیستیم و حریف خطرناکی برای پرسپولیس خواهیم بود، گفته بودم باید رحمتی و منتظری را داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زرینچه: دست و پابسته نیستیم و حریف خطرناکی برای پرسپولیس خواهیم بود، گفته بودم باید رحمتی و منتظری را داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید