سیستم کدینگ اعطای تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی اصلاح می گردد

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک، ایلنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، سیستم کدینگ اعطای تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی اصلاح می گردد.

سیستم کدینگ اعطای تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی اصلاح می گردد

فرهاد فلاح (مدیرکل دفتر حمایت از فراوری معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی) گفت: پیشتر براساس سیستم کدگذاری که طراحی شده بود، مجوزهای مرتبط با حوزه صنایع دستی ارائه میشد اما اکنون قرار است براساس این سیستم تسهیلات به هنرمندان اعطا گردد که این سیستم نیازمند اصلاح است.

مدیرکل دفتر حمایت از فراوری معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه نمود: سیستم کدینک باید با استانداردهای جهانی مطابقت داشته باشد و در همین ارتباط با همکاری مرکز ملی آمار ایران برای مشخص کد آیسیک به توافق رسیدیم و موضوع آموزش کارشناسان این اداره کل در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: براساس توافق اجرا شده، قرار است دو دوره آموزشی برگزار گردد که دوره اول آن با حضور 12 نفر از کارشناسان معاونت صنایع دستی برگزار گردید.

فلاح گفت: زمانی که سیستم کدینگ به تائید مرکز ملی آمار برسد، در پورتال آن مرکز و پورتال وزارتخانه ثبت خواهد شد و تمام دستگاه ها باید از این سیستم کدینگ استفاده نمایند.

منبع: همگردی

به "سیستم کدینگ اعطای تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی اصلاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم کدینگ اعطای تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی اصلاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید