قهرمان لیگ برتر فوتسال هفته آینده تعیین می گردد؟

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک، فاصله زیادی تا انتها مسابقات لیگ برتر فوتسال باقی نمانده است. همانطور که از ابتدای این فصل پیش بینی می شد، گیتی پسند اصفهان و مس سونگون تا هفته های انتهای دو مدعی اصلی قهرمانی باقی ماندند. در حال حاضر گیتی پسند با 55 امتیاز صدرنشین است و مس که مثل گیتی نسبت به سایر تیم ها یک بازی کمتر دارد، با 48 امتیاز در رده چهارم است.

قهرمان لیگ برتر فوتسال هفته آینده تعیین می گردد؟

گیتی پسند و مس امروز در ملاقاتی معوقه از هفته بیست و سوم به ترتیب به مصاف شهفرایند ساری و راگا شهر ری می فرایند. گیتی پسند با برد در این بازی، 58 امتیازی می گردد و مس هم در صورت پیروزی که دور از انتظار نیست، 51 امتیازی خواهد شد و به رده دوم صعود می نماید.

به این ترتیب فاصله گیتی پسند با نزدیکترین تیم تعقیب کننده به 7 امتیاز می رسد آن هم در شرایطی که تنها سه هفته دیگر به خاتمه مسابقات به جای مانده است.

با این حساب، گیتی پسند (با پیش بینی برد در بازی امروز) تنها به یک پیروزی دیگر برای رسیدن به عنوان قهرمانی احتیاج دارد. گیتی پسند هفته آینده با تیم زندی بتن کلاردشت ملاقات می نماید که این مسابقه هم برای تیم اصفهانی ملاقات دشواری به حساب نمی آید. به این ترتیب قابل انتظار است که گیتی پسند در ملاقاتی که سه شنبه هفته آینده در خانه خود برگزار می نماید، عنوان قهرمانی را از آن خود کند؛ آن هم دو هفته پیش از خاتمه لیگ.

گیتی پسند که آخرین بار اسفند 1395 قهرمان شده بود، در چهار دوره گذشته عرصه قهرمانی را به تیم مس واگذار نموده بود و سال جاری می تواند به ناکامی های متوالی خود خاتمه بدهد.

شگفتی لیگ سال جاری در صورتی رقم می خورد که گیتی پسند در سه ملاقات خود شکست بخورد و مس هم در تمام ملاقاتها به پیروزی برسد تا برای پنجمین بار عنوان قهرمانی را از آن خود کند؛ موضوعی که البته با حریفانی که گیتی پسند در هفته های به جای مانده دارد، بعید به نظر می رسد.

در انتهای جدول هم تیم های شهفرایند ساری و حفاری اهواز قرار دارند که شانس سقوطشان به لیگ دسته اول بیشتر از بقایشان است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قهرمان لیگ برتر فوتسال هفته آینده تعیین می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان لیگ برتر فوتسال هفته آینده تعیین می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید