نشست های B2B برای فعالان بخش خصوصی گردشگری و صنایع دستی ایرانی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، نشست های B2B برای فعالان بخش خصوصی گردشگری و صنایع دستی ایرانی برگزار می گردد.

نشست های B2B برای فعالان بخش خصوصی گردشگری و صنایع دستی ایرانی برگزار می گردد

خشایار نیکزادفر، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و دنیاگردی درباره برنامه های آینده پاویون گردشگری ایران در اکسپو دبی گفت: با همکاری روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی برای چهار نقطه از کشور مانند حافظیه، میدان نقش دنیا، معبد آناهیتا و پاسارگاد فراوری محتوا کردیم و برای آن نیز عینک های VR تهیه شد تا با استفاده از آنها بتوان با جاذبه های این نقاط آشنا شد. در حال حاضر فراوری محتوا برای معبد آناهیتا آماده شده است. این عینک ها در اختیار بازدیدکنندگان پاویون ایران قرار خواهد گرفت.

وی به برگزاری نشست های B2B اشاره نمود و گفت: قرار است در روزهای آینده جلسات رو در رو بین فعالان گردشگری و هنرمندان صنایع دستی و مدیران تأسیسات گردشگری ایرانی با افراد هم تراز با آنها در 23 کشور هدف ایران در پاویون گردشگری برگزار گردد. این بستر را فراهم کردیم تا بخش خصوصی بتواند جلسات مختلفی را با همتایان خود در کشورهای دیگر برگزار کند.

نیکزادفر گفت: این جلسات هفته آینده به اداره های کل میراث فرهنگی در استان ها ابلاغ می گردد تا بتوان آن را اجرا کرد. ما می خواهیم هنرمندان نیز حضور داشته باشند تا فرایند فراوری صنایع دستی به صورت زنده در پاویون ایران اجرا گردد.

منبع: همگردی

به "نشست های B2B برای فعالان بخش خصوصی گردشگری و صنایع دستی ایرانی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست های B2B برای فعالان بخش خصوصی گردشگری و صنایع دستی ایرانی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید