همدانی: نبود طرفداران باعث کاهش فشار روی بازیکنان شده بود، استقلال هنوز تمرکز ندارد

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال هنوز یک تیم کامل نشده است و تمرکز لازم را برای انجام یک بازی کامل ندارد.

همدانی: نبود طرفداران باعث کاهش فشار روی بازیکنان شده بود، استقلال هنوز تمرکز ندارد

ستار همدانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ تجهیزات الکترونیک, درباره کسب نخستین پیروزی استقلال در لیگ برتر در دیدار مقابل گل گهر سیرجان گفت: قبل از هر چیز باید بابت به دست آمدن این برد به طرفداران تبریک بگویم و امیدوارم که این سه امتیاز بتواند تیم را از نظر روحی تقویت کند و بازیکنان خودشان را پیدا نمایند تا فشارهای روی تیم کمتر گردد. استقلال هفته به هفته در حال بهتر شدن است و همواره گفته ام که این تیم توانایی بالایی دارد و باید حمایت گردد و نگاه ها به آن مثبت باشد.

وی ادامه داد: من نقش تیم مدیریت را برای بهبود وضعیت استقلال بیشتر می دانم, چون بازیکنان باید آماده شوند و به شرایط خوبی برسند. استقلال هنوز به اتحاد تاکتیکی نرسیده و رسیدن به این مهم زمان بر است، اما به هر ترتیب کسب همین سه امتیاز یک قوت قلب شده است تا شرایط برای استقلال بهتر گردد.

مربی پیشین استقلال با اشاره به مشکل استقلال در دقایق حساس بازی توضیح داد: پنج دقیقه ابتدایی و پنج دقیقه انتهایی نیمه های اول و دوم دقایق حساس یک بازی هستند و استقلال هنوز در این لحظات مشکل دارد و گل دریافت می نماید, این نشان می دهد که استقلال هنوز یک تیم کامل نشده است و تمرکز لازم را برای انجام یک بازی کامل ندارد و باید امیدوار باشیم بعد از این دو برد تیم بتواند تمرکز خود را بیشتر کند.

همدانی در واکنش به این سؤال که آیا نبود تماشاگران در بازی استقلال - گل گهر برای کسب نخستین پیروزی در لیگ به استقلال یاری کرد؟، اعلام کرد: فوتبال بدون تماشاگر لذت بخش نیست و این طرفداران هستند که فوتبال را زیبا می نمایند، اما در شرایط فعلیِ استقلال, نبود تماشاگران در استادیوم اجازه داد که فشار از روی بازیکنان کاسته گردد و بتوانند نتیجه را حفظ نمایند، اما باید بگوییم که همواره طرفداران از استقلال حمایت نموده اند و باید دست تک تک آنها را بوسید.

وی با اشاره به اینکه قرار است یک مهاجم جدید به استقلال اضافه گردد, ابراز داشت: استقلال فاقد تمام نماینده است و احتیاج دارد یک مهاجم تمام عیار داشته باشد. مصدومیت دیاباته یک بدشانسی برای استقلال بوده است و حالا باید بازیکنی به تیم اضافه گردد که بتواند از معدود موقعیت های تیم بهینه استفاده کند و تیم را به گل برساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "همدانی: نبود طرفداران باعث کاهش فشار روی بازیکنان شده بود، استقلال هنوز تمرکز ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدانی: نبود طرفداران باعث کاهش فشار روی بازیکنان شده بود، استقلال هنوز تمرکز ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید