پرسپولیس در بازی مرگ و زندگی حریف مشهدی

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک، حسن خان محمدی معتقد است که شاگردان یحیی نباید فریب رتبه شهرخودرو در جدول را بخورند و با انگیزه کافی در میدان حاضر شوند.

پرسپولیس در بازی مرگ و زندگی حریف مشهدی

حسن خان محمدی، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط فعلی این تیم در گفت وگو با وبلاگ تجهیزات الکترونیک اظهار کرد: به هر حال پرسپولیس توانست بازی مهم، خوب و 6 امتیازی را از تراکتور ببرد و هم خودش در کورس قهرمانی بماند و هم شرایط این تیم را سخت تر کند. پرسپولیس نسبت به اوایل فصل بهتر و روان تر بازی می نماید اما هنوز هم مشکل دارد.

وی ادامه داد: تیم با توجه به بسته بودن پنجره جابجایی، تقویت نشد و حتی بازیکنان گرفته شده هم نتوانستند کمکی به تیم بکنند. پرسپولیس نسبت به سایر تیم ها و رقبای اصلی خود که هر نوع کمکی به آن ها می گردد، راستا سخت تری دارد و تیم اگر می خواهد نتیجه بگیرد، بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باید یک دل باشند. رقیب پرسپولیس فقط استقلال و سپاهان نیستند، زیرا با توجه به قهرمانی در 5 سال اخیر، هر تیمی با انگیزه مقابل شاگردان گل محمدی قرار می گیرد و دوست دارد با امتیاز گرفتن خود را نشان دهد.

خان محمدی درباره ملاقات روز شنبه این تیم برابر شهرخودرو گفت: این ملاقات حتی به ظاهر هم آسان نیست و بازیکنان نباید گول رتبه حریف را بخورند. دیدید که سپاهان به سختی و بعد از 60 دقیقه توانست راهی برای باز کردن دروازه آن ها پیدا کند. هر بازی برای شهرخودرو حکم مرگ و زندگی دارد و همین باعث می گردد هم بازیکنانش دوندگی بیشتری داشته باشند و هم در پی امتیازگیری از تیم دوم جدول باشند. پرسپولیس همین الآن و با توجه به جدول واقعی صدرنشین لیگ است زیرا هنوز آن 2 امتیاز که برای ملاقات با گل گهر به استقلال دادند، نباید اعمال گردد تا رای نهایی تعیین گردد.

او با اشاره به این که پرسپولیس در همه پست ها احتیاج به تقویت دارد، اضافه نمود: برای قهرمانی و ماندن در کورس باید در همه پست ها قوی تر شوی. پرسپولیس قرار است در 3 جام با رقیبانش جدال کند و حداقل احتیاج به دو تیم در زمین و روی نیمکت دارد. ما هم در خط هافبک، هم خط دفاع و هم در خط حمله احتیاج به جذب بازیکن داریم اما متاسفانه معمولا در نیم فصل بازیکن خیلی خوبی نیست که در دسترس باشد مگر این که کادر فنی و مدیریت بتواند بازیکن خارجی خوب پیدا کند و به خدمت بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پرسپولیس در بازی مرگ و زندگی حریف مشهدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در بازی مرگ و زندگی حریف مشهدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید