10 هتل فرودگاهی برتر جهان کدامند؟

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک، هتل های فرودگاهی هتل هایی در نزدیکی فرودگاه ها هستند که بیشتر برای کسانی مناسب اند که در سفر از شهری به شهر یا کشور دیگر، در شهری در میانه راه یه توقف نسبتاْ طولانی دارند. در میان این هتل ها، هتل هایی با ویژگی های منحصر بفرد وجود دارد که بسیار جالب توجه هستند.

10 هتل فرودگاهی برتر جهان کدامند؟

برای بسیاری از افراد پیش آمده است که برای سفر از کشوری به کشور دیگر، در شهری بین دو کشور توقف هواپیما داشته باشند و لازم باشد در زمان توقف در این شهر در یک هتل فرودگاهی اقامت نمایند. در گذشته یک شب اقامت در یک هتل فرودگاهی تجربه ای ناخوشایند به حساب می آمد. چون بیشتر به صورت فرمالیته به وسیله خطوط هوایی انجام می گرفت و هتل ها کیفیت خوبی نداشتند. استانداردهای نظافتی را رعایت نمی کردند و از طرفی مسافر هم از نظر غذایی با مشکل روبرو می شد.

اما امروزه این شرایط فرق نموده است. تعداد زیادی هتل های فرودگاهی وجود دارند که از کیفیت خوبی برخوردار هستند و آنالیز اجمالی آن ها خالی از لطف نیست. در این مقاله با وبلاگ تجهیزات الکترونیک همراه شوید تا 10 هتل برتر فرودگاهی را بشناسید.

1. ماکسی میلان (Moxy Milan)

در رستوران هتل ماکسی میلان میز وجود ندارد. دیواری وجود دارد که شامل اطلاعات عمومی است و آثار هنری قابل مشاهده هستند، مانند تصویر یک مرد نیمه عریان که در حال اجرا فعالیت های روزمره طاقت فرسا است (این به علت قدمت این هتل است).

قیمت اتاق های این هتل مناسب است و در عین حال ظاهری بسیار قابل تحسین دارد. این هتل اولین هتل از هتل های زنجیره ای ماریوت بوده و بعد از آن در کل جهان شعبه های بعدی آن احداث شده است.

اتاق ها تزئینات معرق دارد و در آن به جای کابینت از پیشخوان های 1 متر و 70 سانتی متری استفاده شده است. در اتاق ها تلفن وجود ندارد و علت آن هم این است که مسافر مجبور باشد به محوطه عمومی هتل برود و از توقف خود در فرودگاه لذت ببرد. قیمت هر شب برای یک اتاق دو نفره حدود 360000 تومان است.

2. رادیسون بلو استنستید (Radison Blu Stansted)

جاذبه اصلی این هتل انواع مختلف نوشیدنی است که در آن قابل دسترس بوده و کارکنان آن تمام کوشش خود را برای مهیا کردن خواسته مشتری به کار می گیرند.

هتل بلو استنستید گوشت کبابی و ماهی کباب شده انگلیسی-برزیلی را برای مشتریان فراهم می نماید. بعلاوه یک باشگاه ورزشی در این هتل وجود دارد. اما مهم ترین ویژگی آن نزدیک بودن هتل به ترمینال فرودگاه است و در نتیجه اگر شما ساعت 6 صبح پرواز داشته باشید، بسیار راحت خواهید بود. قیمت هر شب اقامت در اتاق دو نفره این هتل تقریبا 600 هزار تومان خواهد بود.

3. نامی آکلند (Naumi Auckland)

دیوار دوناتی، زمین گلف کوچک و تک شاخ های بادی در استخر هتل در هتل تازه تأسیس نامی آکلند وجود دارد. این هتل به تازگی و در اوایل بهمن 96 افتتاح شده است.

در هتل نامی آکلند به ویژگی های بومی منطقه توجه بسیار شده و در عین حال جلوه های دیداری هتل بسیار زیبا است. در همه بخش های هتل آثار هنری دیده می گردد. زیباترین بخش این آثار هنری یکی از اتاق های هتل است که در آن 4 نفر می توانند استراحت نمایند. در این اتاق دو تخت دو نفره واقع شده است. قیمت هر شب اقامت در این هتل 750 هزار تومان است.

4. هیلتون شیفول آمستردام (Hilton Schiphol Amesterdam)

قسمت بیرونی این هتل تا ارتفاعی نزدیک به 41 متر، با شیشه تزیین شده، به همین علت هم از بیرون و هم از درون بسیار زیبا است.

رستوران این هتل طوری طراحی شده تا بتواند هم غذاهای سنتی و هم بین المللی را سرو کند. در این رستوران غذاهای آسیایی و آلمانی هم سرو می گردد.

بعلاوه مسافران می توانند در این رستوران پخت غذا را از نزدیک ببینند و سپس از طعم آن هم لذت ببرند. قیمت هر شب اقامت در هتل هیلتون شیفول آمستردام تقریبا یک میلیون و 100 هزار تومان است.

5. ورده کیپ تاون (Verde Cape Town)

سبزترین هتل آفریقای جنوبی در کیپ تاون یک اقامت بدون کربن را برای شما فراهم می نماید و برای کسانی مناسب است که می خواهند بعد یک پرواز، یک استراحت عالی داشته باشند.

آب های خاکستری آن که با یک سیستم اتوماتیک می چرخد، در هر روز 6000 لیتر آب صرفه جویی می نماید. و از طرفی آب باران برای آبیاری داخل هتل استفاده می گردد.

در هتل ورده هدف این است که اندازه زباله و دورریز به صفر برسد و از طرفی باشگاه هتل با ورزش مسافران انرژی ایجاد می نماید. بنابراین این هتل بسیار زیبا و دیدنی است.

قیمت هر شب اقامت در این هتل حدود یک میلیون تومان است و شامل هزینه حمل و نقل برای برگشت به فرودگاه هم می گردد.

6. هتل واگار جزیره فارو (Hotel Vagar, Faro Island)

این هتل در روستایی کوچک در سورواگور در دانمارک واقع شده است و برای رسیدن به فرودگاه از این هتل تنها 10 دقیقه پیاده روی ضروری است. مهم ترین ویژگی این هتل این است که از پنجره های این هتل می توان یک دید کامل از جزیره فارو داشت.

طبیعت وحشی آتلانتیک در ورودی هتل واگار و جزیره های کوچکی که در آب دریا پیدا هستند، یک مکان رؤیایی را برای بیدار شدن از خواب فراهم می نمایند. اگر بخواهید از این هتل تا آبشار گاسالادور بروید، تنها 15 دقیقه ماشین سواری در پیش دارید. قیمت هر شب اقامت در این هتل در اتاق دو نفره 650 هزار تومان است.

7. سیتیزن ام دی گله (CitizenM Charles de Gaulle)

نام این هتل ممکن از در حد بین المللی شناخته شده نباشد، اما سیتیزن ام چارلز دی گُله برای کتاب ها و مجلات و مواردی از این دست معروفیت دارد.

طراحی خاص و پنجره های بسیار بزرگ این هتل آنرا به یکی از شیکترین هتل های اروپا تبدیل نموده است. در هتل سیتیزن ام دی گله اشیایی از نقاط مختلف جهان وجود دارد. قیمت هر شب اقامت در این هتل حدود 500 هزار تومان است.

8. فرودگاه شهر وستین دترویت (Westin Detroit Metropolian Airport)

هتل فرودگاه شهر وستین دترویت برای کسانی مناسب است که از پروازهای وی آی پی استفاده می نمایند یا کسانی که پروازهایی در ساعات اولیه روز دارند. اقامت در هتل وستین به معنی حفظ اصول امنیتی است، چون در داخل هتل از نظر امنیتی تمهیدات ویژه دیده شده است. این هتل در داخل ترمینال فرودگاه واقع شده و پس از اقامت در این هتل برای رسیدن به گیت پرواز تنها چند دقیقه لازم خواهید داشت.

9. کرت یارد بای ماریوت در فرودگاه بوگوتا (Courtyard by Marriott Bogota Airport)

نکته ویژه در خصوص هتل کرت یارد بای ماریوت در فرودگاه بوگوتا طراحی براق، شیک و جمع و جور آن است. ورودی هتل با سنگ های مرمر تزیین شده و اتاق های هتل دارای نقشه های با ابعاد بزرگ و رستوران هتل غذاهای آمریکایی و کلمبیایی را سرو می نماید.

10. یوتلیر در گات ویک لندن (Yotelair London Gatwick)

این هتل برای افراد پر مشغله ای تدارک دیده شده که پروازهای بین المللی دارند. این هتل در قلب فرودگاه گاتویک از مسافران استقبال می نماید.

در هتل یوتلیر در گات ویک لندن، کابین های نسل نو وجود دارند که با نورپردازی ویژه ای که دارند، مکان بسیار مناسبی برای استراحت هستند. شاید به نظر بیاید این کابین ها آنقدرها ساکت نباشند، اما در ورودی به شما گوش بندهایی داده می گردد که تقریبا ورود هر گونه صدا را غیرممکن می نماید. قیمت هر شب اقامت در این هتل در اتاق دو نفره 600 هزار تومان است.

منبع: کجارو / independent.co.uk / true

به "10 هتل فرودگاهی برتر جهان کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هتل فرودگاهی برتر جهان کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید