حمایت اقتصادی جشنواره هات داکس کانادا از مستند مسیرهای زنانه

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک، تهران (پانا) - مستند سینمایی مسیرهای زنانه به کارگردانی مرجان خسروی، فراوری مشترک ایران و اسپانیا حائز حمایت اقتصادی(فاند) جشنواره معتبر و بین المللی هات داکس کانادا شد.

حمایت اقتصادی جشنواره هات داکس کانادا از مستند مسیرهای زنانه

جشنواره مستند هات داکس کانادا بزرگ ترین رویداد فیلم مستند و بازار فیلم در آمریکای شمالی و مورد تایید آموزشگاه اسکار است. این جشنواره همه ساله با هدف تشویق و ترغیب فیلم سازان بومی، در قالب فاندی موسوم به Cross Currents یا بین فرهنگی از معدود پروژه های در دست فراوری کشورهای مختلف، حمایت می نماید.

فاند کراس کارنتس با همکاری کمپانی نتفلیکس و بنیاد پانیکارو، تنها از چهار پروژه مستند بین المللی حمایت نموده که پروژه مستند مسیرهای زنانه از ایران، یکی از این چهار پروژه سینمایی است.

پروژه هایی که فاند کراس کارنتس را دریافت می نمایند در بخش فروم (پیچینگ) جشنواره هات داکس 2022 حضور خواهند داشت و از یک سال فلوشیپ جشنواره برخوردار می شوند.

عرضه و پخش جهانی مسیرهای زنانه بر عهده میلاد خسروی است و از دیگر عوامل می توان یه تهیه نمایندگان: میلاد خسروی، مهدیه سادات محور، استفانی ون لوکوویچ، فیلم بردار: مهدی آزادی، صدابردار: عباس رفیعی، تدوینگر: لقمان سخنور و مشاور رسانه ای: علی کشاورز اشاره نمود.

جشنواره هات داکس از 8 تا 18 اردیبهشت در شهر تورنتو برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "حمایت اقتصادی جشنواره هات داکس کانادا از مستند مسیرهای زنانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت اقتصادی جشنواره هات داکس کانادا از مستند مسیرهای زنانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید