سینما

وان پلاس 10 پرو شاید 21 دی رونمایی شود

وان پلاس گویا در نظر دارد در تاریخ 11 ژانویه سال 2022 (21 دی ماه) از گوشی های پرچم دار سری وان پلاس 10 که شامل دو مدل استاندارد و پرو می شوند رونمایی کند.

28 اردیبهشت 1401

معرفی نامزدهای بخش فیلم کوتاه و مستند چهلمین جشنواره فیلم فجر

تهران (پانا) - نامزدهای دو بخش کوتاه داستانی و مستند بلند چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

27 اردیبهشت 1401

بازدید عزت الله ضرغامی از بنیاد سینمایی فارابی

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور در بنیاد سینمایی فارابی به بازدید از بخش های مختلف این بنیاد از جمله ساختمان تاریخی قوام پرداخت.

8 اردیبهشت 1401

معرفی هتل 5 ستاره دو فرانس در وین

هتل دو فرانس وین | Hotel de Franceاین هتل 5 ستاره وین در سال 1872 ساخته شد. هتل دو فرانس وین Hotel de France در بولوار معروف رینگ استرات، در قلب شهر وین واقع شده است. این هتل تنها 50 متر از ایستگاه متروی زیرزمینی اسشوتنتور فاصله داشته و با 10 دقیقه پیاده روی به موزه زیگموند...

12 اسفند 1400

نوا 9 هواوی به زودی در بازار ایران

گوشی هوشمند نوا 9 هواوی به زودی با گارانتی رسمی هواوی وارد بازارهای ایران خواهد شد. این محصول ترکیبی از طراحی مجذوب کننده در کنار عملکرد عالی دوربین و صفحه نمایش و امکانات کاربردی مانند باتری قوی و قابلیت سوپرشارژ هواوی است. هواوی در طراحی بدنه این محصول...

6 اسفند 1400

از اوج آسمان تا قعر دریا با ویلچر

خبرنگاران؛ گروه مجله - جواد شیخ الاسلامی: حتماً بارها شده که تصمیم گرفته ایم از امروز، این هفته یا ماه آینده ورزش کنیم، تفریح کنیم، کوهنوردی کنیم ولی همه این قول و قرارهای شخصی به در بسته تنبلی خورده و هیچ اتفاقی نیفتاده است. کم تحرکی یک بیماری پنهان و...

1 اسفند 1400

خلیج فارس را بهتر بشناسیم؛ آشنایی با افسانه ها و روایت های رمزآلود دریای پارس

خلیج فارس با تمام ویژگیهای اقلیمی و جغرافیایی - تاریخی اش در میان باورهای مردم وجه تعلق خود را به وسیله افسانه ها و اسطوره هایی قرار داده است که نشان دهنده همزیستی عمیق مردمان جنوب کشورمان به این دریا در طول تاریخ است. در کتب قدیمی از قول ناخدایان و ملاحان...

1 بهمن 1400

حمایت اقتصادی جشنواره هات داکس کانادا از مستند مسیرهای زنانه

تهران (پانا) - مستند سینمایی مسیرهای زنانه به کارگردانی مرجان خسروی، فراوری مشترک ایران و اسپانیا حائز حمایت اقتصادی(فاند) جشنواره معتبر و بین المللی هات داکس کانادا شد.

25 دی 1400

امشب در دنیا آرا؛ پیدا و پنهان سینمای جشنواره ای

خبرگزاری خبرنگاران- برنامه تلویزیونی دنیا آرا با موضوع پیدا و پنهان سینمای جشنواره ای امشب بر آنتن شبکه افق نقش می بندد.

13 دی 1400

لوازم آرایشی بدون سرب، رازهای اعجاب انگیز جذابیت همیشگی

یکی از رایجترین کارها میان بانوان آرایش کردن است. آرایش کردن همیشه یکی از دغدغه هایی بوده است که علاوه بر اینکه ظاهری آراسته و زیبا ارائه می دهد، می تواند سبب ایجاد امراضگوناگونی شود. بعضی از لوازم آرایش از مواد مضر ساخته می شوند. در مقاله زیر از دسته...

9 دی 1400

فیلم دیده نشده از همسر مهدی قائدی ! ، این بار فیلتر دوام آورد !

خبرنگاران: همسر مهدی قائدی این بار لایو دیگری در ایسنتاگرام گذاشت و سعی می کرد تکان نخورد تا فیلتر از روی صورت او نپرد.

6 آذر 1400

می نار در بازار کتاب

به گزارش خبرنگاران، در رمان می نار تخیل ادبی بر بال وقایع تاریخ معاصر نشسته و مخاطب را به دنیایی تازه می برد.

27 آبان 1400

هامون سیدی در برابر چالش ریتم

تهران (پانا) - مخاطبان سینما، هامون سیدی را با نقش های مکمل در فیلم هایی مانند مغزهای کوچک زنگ زده ساخته برادرش هومن سیدی و طلا به کارگردانی پرویز شهبازی می شناسند.

7 آبان 1400

دستگاه های الکترونیکی با نانوژنراتور ها بی احتیاج از باتری می شوند

پژوهشگران با توسعه ابزاری تازه که قابلیت فراوری انرژی را با استفاده از خواص پیزوالکتریک و تریبوالکتریک دارد، گامی به سوی خودکفایی ادوات الکترونیکی و بی نیازی از باتری برداشتند.

30 مهر 1400

واکنش هانیه توسلی به کافه گردی های جهان مدنی !

خبرنگاران: عکسی از جهان مدنی ببینید. عکسی که هانیه توسلی از دختر رویا تیموریان گرفته است.

16 مهر 1400

دریاچه ای در ایران که احتمالا انگشتر حضرت سلیمان درون آن است!

با فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس موقعیت مناسبی برای خانواده ها به وجود می آید تا به مسافرت بروند و چند روزی را در شرایط آرام و بی دغدغه سپری نمایند، اما با توجه به این که کشور ایران از لحاظ جغرافیایی در موقعیت گرم و خشکی واقع شده است شرایط آب و هوایی...

24 مرداد 1400

دستگیری مظنون در قتل رئیس جمهور هائیتی

وزارت خارجه تایوان روز آدینه اعلام نمود 11 مظنون تحت تعقیب در پروندۀ قتل جوونل موئیز، رئیس جمهور هائیتی، قبل از آنکه به وسیله پلیس دستگیر شوند، به داخل محوطه سفارت تایوان در پورتو پرنس نفوذ نموده بودند.

13 مرداد 1400

اسپایک لی: 14 درس ارزشمند که به اسم یک فیلم ساز آموختم

در این مطلب 14 نکته ارزشمندی را که اسپایک لی به اسم کارگردان آموخت، از زبان خودش می خوانید. کارگردانی که سال جاری رئیس هیات داوران کن بود.

6 مرداد 1400

(ویدئو) بازدید آردن از مناطق سیل زده نیوزیلند

جاسیندا آردرن، نخست وزیر نیوزلند روز سه شنبه از مناطق سیل زده در جنوب این کشور بازدید کرد.

4 تیر 1400

تحول در سیستم فروش بلیت سینما ها با سمفا

محمدرضا فرجی مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم بیان کرد که با سمفا تحولی در سیستم فروش بلیت های سینما ایجاد می گردد.

9 مرداد 1399
تعداد: (42)