لزوم ارتقاء بهره وری، جذب سرمایه و محرومیت زدایی از آذربایجان شرقی

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: در جهت ارتقاء بهره وری، جذب سرمایه گذاری، مبارزه با آسیب های اجتماعی و محرومیت زدایی از استان، بسیار مصر هستیم.

لزوم ارتقاء بهره وری، جذب سرمایه و محرومیت زدایی از آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، محمد فرشکاران ظهر امروز در جمع مدیران و کارشناسان سازمان اظهار کرد: شرایط کشور و استان خاص بوده و ما هم نسبت به مسائل موجود با تشریک مساعی پیش خواهیم رفت.

وی افزود: دکتر بهبودی چندین دوره متناوب در استان زحمت کشیده و با درد استان آشناتر هستند؛ ما هم بقیه راستا را با فرایندهای کارشناسی، مصداق های علمی و البته جهادی تر از گذشته ادامه خواهیم داد.

فرشکاران شرح داد: انتظارات بسیار زیاد است و در شرایط سخت هم زیادی انتظارات شاید تلخی بیشتری داشته باشد، چرا که شرایط مالی بر همه فشار می آورد و ما باید این شرایط را در دوره گذار راهبری و سپری کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی خاطرنشان ساخت: در تهران بارها شرایط سخت کاری را تجربه کرده ام؛ اما امیدم به همکاران استان بیشتر از تهران است؛ چرا که پتانسیل های آذربایجان شرقی بسیار بالا است.

وی یادآور شد: در سال 1401 وظایف ما خطیرتر و سنگین تر است و باید به موقع بتوانیم در بحث های مالی از ظرفیت هایی مثل صندوق پیشرفت و عدالت و اعتبارات دستگاه های ملی استفاده کنیم.

فرشکاران یادآور شد: در سال 1401 یک سری از اعتبارات در اختیار دستگاه های اجرایی قرار خواهد گرفت و استان ها نسبت به برنامه ها و اهدافی که تعریف می کنند، می توانند از این اعتبارات بهره مند شوند؛ استان آذربایجان شرقی هم شرایط خاصی دارد و باید به موقع بتواند اعتبارات مقتضی را جذب کند که قطعا با تلاش تک تک همکاران این اتفاق خواهد افتاد.

وی در پایان صحبت های خود تاکید کرد: در جهت ارتقاء بهره وری، جذب سرمایه گذاری، مبارزه با آسیب های اجتماعی و محرومیت زدایی از استان، بسیار مصر هستیم.

داود بهبودی، رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم در این مراسم حضور یافت و گفت: دنیا دار گذار است و ما هم در راستا شغلی خود باید تغییر و تحولات را بپذیریم.

وی افزود: اقتضای نظام اداری این است که هر از گاهی، نیرو، ایده و مدیریت تازه به سیستم تزریق شود؛ امیدواریم این تغییر و تحولات منشاء خیر و برکت برای استان باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "لزوم ارتقاء بهره وری، جذب سرمایه و محرومیت زدایی از آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم ارتقاء بهره وری، جذب سرمایه و محرومیت زدایی از آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید