نشست رئیس فدراسیون وزنه برداری و وزیر ورزش برگزار گردید

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، نشست سید حمید سجادی با رئیس و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون وزنه برداری با حضور علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، کلهر سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، مریم کاظمی پور سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان و علی رغبتی مدیرکل مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید.

نشست رئیس فدراسیون وزنه برداری و وزیر ورزش برگزار گردید

در این نشست که به منظور ارائه برنامه ریزی های فدراسیون وزنه برداری برای بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین برگزار گردید، گزارشی از جانب فدراسیون وزنه برداری از برنامه ها و بعلاوه مسابقات اخیر و اردوهای آمادگی تیم های ملی وزنه برداری ارائه شد.

وزیر ورزش و جوانان در این نشست پس از استماع نظرات و گزارش های اعضای هیأت رئیسه فدراسیون با تشکر از برنامه ریزی های صورت گرفته، بر توجه به هیأت ها و نگاه برنامه محور به این حوزه تاکید نمود و اضافه نمود: آموزش های سراسری برای هیئت ها، برنامه ریزی جهت فراوری و تربیت مربی برای تیم های ملی، استفاده از ظرفیت های کمیته ملی المپیک برای آموزش های بین المللی، محورهایی است که می تواند به رشد و توسعه وزنه برداری کشور یاری کند.

سجادی بعلاوه با تاکید بر ایجاد شور و هیجان در باشگاه ها و مسابقات وزنه برداری داخلی، اضافه نمود: بهتر است برای ایجاد شور و هیجان این مسابقات و بعلاوه اطلاع رسانی فعالیت ها و توفیقات فدراسیون و رشته وزنه برداری برنامه ریزی مناسبی انجام گردد.

کسب کرسی های بین المللی، پشتوانه سازی تیم های ملی، توجه به عمومی سازی رشته وزنه برداری، تقویت حوزه فرهنگی فدراسیون، هزینه های اعزام ها، درآمدسازی فدراسیون، کنترل دوپینگ و … از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد آنالیز و مصاحبه نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نشست رئیس فدراسیون وزنه برداری و وزیر ورزش برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست رئیس فدراسیون وزنه برداری و وزیر ورزش برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید