گل محمدی: نظر کالدرون برای خودش محترم است

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک، سرمربی تیم شهر خودرو گفت: هر دو تیم با توجه به وضعیت جدول به دنبال برد بودند، این موضوع باعث شد تا بازی زیبایی را ببینیم.

گل محمدی: نظر کالدرون برای خودش محترم است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تجهیزات الکترونیک، یحیی گل محمدی سرمربی تیم شهر خودرو بعد از سرانجام دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری در مورد این بازی گفت: امروز شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم بودیم. هر دو تیم برای 3 امتیاز کوشش کردند و صاحب موقعیت شدند. هر دو تیم با توجه به وضعیت جدول به دنبال برد بودند. این موضوع باعث شد تا بازی زیبایی را ببینیم.

وی ادامه داد: ما تمرینات خوبی برای این بازی انجام دادیم. بازیکنانم کوشش زیاد و جانانه ای انجام دادند و باید از آنها بابت این بازی تشکر کنم. آنها توانستند به حق خودشان برسند و دریافت این 3 امتیاز حق بازیکنانم بود. آنها بیشتر کوشش کردند و این برد حق شان بود. گل زیبایی در این بازی زدیم و توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.

گل محمدی درباره اینکه سرمربی پرسپولیس گفته که موقعیت های پرسپولیس بیشتر از شهر خودرو بود اضافه کرد: نظر کالدرون قابل احترام است. او مربی بزرگی است اما نگاه ما این شکلی نیست. نظر هر کسی برای خودش محترم است.

سرمربی شهر خودرو در مورد تعطیلات لیگ و آمادگی تیمش هم گفت: برای تیمی که روی نوار موفقیت است این تعطیلی ها اذیت کننده خواهد بود. ما اگر بازی تدارکاتی انجام دهیم می توانیم شرایط خوب خودمان را حفظ کنیم. روز آدینه با تیم امید بازی محبت آمیز خواهیم کرد و امیدوارم در شرایط مسابقه بمانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گل محمدی: نظر کالدرون برای خودش محترم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: نظر کالدرون برای خودش محترم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید