نرم افزار و اپلیکیشن

دانلود اپلیکیشن نقشه و مسیریاب فارسی بلد Balad 4.52.0

نسخه تازه اپلیکیشن نقشه و مسیریاب فارسی قدرتمند اندرویدی بلد Balad را از اینجا دانلود کنید.

18 اردیبهشت 1401

نوا 9 هواوی به زودی در بازار ایران

گوشی هوشمند نوا 9 هواوی به زودی با گارانتی رسمی هواوی وارد بازارهای ایران خواهد شد. این محصول ترکیبی از طراحی مجذوب کننده در کنار عملکرد عالی دوربین و صفحه نمایش و امکانات کاربردی مانند باتری قوی و قابلیت سوپرشارژ هواوی است. هواوی در طراحی بدنه این محصول...

6 اسفند 1400

تریپ ادوایزر؛ جهانی ترین اپلیکیشن سفر

می خواهید سفر بروید و نمی دانید باید در کدام هتل بمانید؟ بلیط هواپیما چه طور رزرو کنید؟ کجاها را ببینید؟ کدام ساحل ها بهترند؟ کدام کافه ها دنج تر هستند یا در کدام رستوران باید غذا بخورید؟ اینها همه سوالاتی است که سایت و اپلیکیشن تریپ ادوایزر Trip Advisor به...

7 بهمن 1400

تجهیز گوشی های هوشمند به قابلیت تشخیص دوربین های مخفی

اخیرا محققانی از سنگاپور و کره جنوبی اعلام کردند که می توان با بهره گیری از سنور دوربین ToF گوشی های هوشمند که اخیرا استفاده از آن در مدل های مختلف رایج شده، دوربین های مخفی و جاسوسی را شناسایی کرد.

19 دی 1400

عبور پرسپولیس از سد نساجی با یک مازندرانی، سرخ ها به جای استقلال

به گزارشخبرنگاران، در روز پایانی هفته دوم لیگ برتر فوتبال امروز چهارشنبه دو ملاقات برگزار گردید که در یکی از این بازی ها تیم پرسپولیس تهران در استادیوم آزادی برابر نساجی مازندران با نتیجه 2 بر 1 پیروز شد.

29 آبان 1400

اسباب کشی یوتیوب به گوگل کلود

بخش هایی از سرویس ویدیویی یوتیوب از زیرساخت دیتاسنتر داخلی گوگل به پلتفرم گوگل کلود منتقل می شود.

1 مرداد 1400

برنامه اکسپرس اینتری مانیتوبا

طرح جدید اکسپرس اینتری مانیتوبا، اولین داوطلبین خود را دعوت کرد.طرح جدید همراستا با اکسپرس اینتری مانیتوبا، در اولین دراو خود، 155 داوطلب را دعوت به اپلای برای مهاجرت استانی نمود. در دراو (Draw) روز سه شنبه مورخ 11 ژانویه، به وسیله برنامه مهاجرت استانی مانیتوبا...

10 مرداد 1399

تحول در سیستم فروش بلیت سینما ها با سمفا

محمدرضا فرجی مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم بیان کرد که با سمفا تحولی در سیستم فروش بلیت های سینما ایجاد می گردد.

9 مرداد 1399

آیا بلیط اینترنتی نیاز به چاپ دارد؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی شدن کارها خرید بلیط سفربیشتر به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می شود و افراد کمتر به دفاتر فروش بلیط و آژانس های مسافرتی مراجعه می کنند. این روش به دلیل مزایای بسیاری که در مقایسه با روش حضوری خرید بلیط دارد دارای طرفداران...

7 مرداد 1399

بازی های رایانه ای درباره ویروس کرونا آموزش می دهند

به گزارش خبرنگاران به نقل از پرس اسوسیشن، در انگلیس تبلیغات مختلف به افرادی که از بازی های رایانه ای استفاده می نمایند، یادآور می گردد تا با توجه به شیوع ویروس کرونا در خانه بمانند.

8 خرداد 1399

ابزار تازه ویندوز 10 برای کنترل حریم شخصی

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، مایکروسافت به همین منظور تغییراتی را در بخش تنظیمات اپلیکیشن ها و نیز Group Policy ویندوز انجام داده است.

5 اردیبهشت 1399

وزیر ارتباطات: زائران اربعین از خدمات رومینگ استفاده نکنند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به زائران اربعین توصیه کرد به جز در موارد ضروری از خدمات رومینگ به ویژه رومینگ اینترنت استفاده نکنند چراکه هزینه رومینگ بسیار بالا است.

18 آبان 1398

تشخیص سرطان پوست با مول اسکوپ

خبرنگاران: محقق ایرانی مقیم کانادا پیروز به ساخت یک ابزار جدید و یک اپلیکیشن هوشمند به نام مول اسکوپ شد که به پزشکان در تشخیص زودهنگام ملانوم (سرطان پوست) در بیماران یاری می نماید.

6 آبان 1398