موسیقی

شگفت انگیزترین جشن های انقلاب تابستانی در سراسر جهان

هنگامی که کوتاه ترین شب سال در گرگ و میش محو می شود و آفتاب طولانی ترین روز انتها طلوع می کند، بسیاری از مردم جشن گرفتن خود را به این بهانه شروع می کنند: تابستان از راه رسیده است! جشنواره هایی در منطقه ها خاص کره زمین به مناسبت فرا رسیدن انقلاب تابستانی...

22 فروردین 1401

بوشهر: گنجینه ای ارزشمند برای گردشگری زمستانه

استان بوشهر رتبه سوم در جذب توریست در کشور را دارا است و با تحقق طرح توریستی زمستانه می تواند از این ظرفیت بیشتر استفاده کند.

21 فروردین 1401

پروژه موزه پرادو، مهم ترین جاذبه گردشگری در اسپانیا شد

پروژه نوآورانه ای برای نمایش 6 تصویر سه بعدی منتخب از نقاشی های کلکسیون موزه پرادو که یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری در اسپانیا است در سال 2015 اجرا شد. این تصاویر می توانند با دست لمس شوند و منظره نوینی را به ویژه برای اشخاصی که دچار اختلالات بینایی هستند...

12 بهمن 1400

اسپایک لی: 14 درس ارزشمند که به اسم یک فیلم ساز آموختم

در این مطلب 14 نکته ارزشمندی را که اسپایک لی به اسم کارگردان آموخت، از زبان خودش می خوانید. کارگردانی که سال جاری رئیس هیات داوران کن بود.

6 مرداد 1400

خبرنگاران 89 اثر تاریخی و طبیعی علی آبادکتول ثبت ملی شد

گرگان - خبرنگاران - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی علی آبادکتول گفت که 89 اثر تاریخی و فرهنگی این شهرستان در فهرست آثار ملی ثبت شد که از این تعداد 77 اثر تاریخی و بقیه آثار طبیعی و ناملموس است.

10 تیر 1399

ال جی از گوشی 140 دلاری W10 آلفا رونمایی کرد

شرکت ال جی روز گذشته از گوشی پایین رده بسیار ارزان قیمتی رونمایی کرد. این گوشی که W10 آلفا دارد، قرار است با گوشی های ارزان قیمت چینی رقابت کند. این گوشی 140 دلاری مبتنی بر اندروید پای است ولی باید خاطرنشان کنیم که نسخه Go این سیستم عامل محسوب نمی گردد.

16 فروردین 1399

این ستاره های منفور!

خبرنگاران: نفرت کلمه خوشایندی نیست و ما نمی خواهیم در اینجا از آن استفاده کنیم. ولی به نظر می رسد که دیگران این کار را می کنند و این روزها همه از آدام سندلر متنفرند.

29 آذر 1398

همکاری حسین علیزاده با نیکی کریمی در آتابای

موسیقی فیلم آتابای به کارگردانی نیکی کریمی توسط حسین علیزاده ساخته می شود.

29 آبان 1398

دو نوازی فرج پوری و حدادی در ارسباران

به گزارش خبرنگاران، فرهنگسرای ارسباران تهران ساعت 20 پنجشنبه 26 آذرماه میزبان کنسرت دو نوازی کمانچه و تنبک سعید فرج پوری و پژمان حدادی با عنوان بداهه نوازی در موسیقی دستگاهی ایران خواهد بود. در این کنسرت سعید فرج پوری و پژمان حدادی از اعضای ثابت گروه...

24 آبان 1398

موزه کودکی ایرانک میزبان ناشنوایان

موزه کودک ایرانک به بهانه هفته جهانی ناشنوایان روز یازدهم مهر میزبان ناشنوایان است.

15 آبان 1398