آزمون خاتمه ترم دانشجویان تحصیلات تکمیلی پیغام نور غیرحضوری شد

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک، رئیس دانشگاه پیغام نور اعلام نمود: آزمون سرانجام ترم دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه با تفویض اختیار نو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری غیرحضوری برگزار می گردد.

آزمون خاتمه ترم دانشجویان تحصیلات تکمیلی پیغام نور غیرحضوری شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ تجهیزات الکترونیک به نقل از دانشگاه پیغام نور؛ ابراهیم تقی زاده رییس دانشگاه پیغام نور اظهار کرد: تصمیم نهایی نحوه برگزاری آزمون های انتها نیمسال 1400-1401 دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیغام نور طبق تفویض اختیار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با توجه به لزوم حفظ سلامت دانشجویان و خانواده های آن ها بر این امر است که در این نیمسال نیز، آزمون ها به صورت غیرحضوری و بر بستر های مجازی انجام شود.

وی ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای تمامی دانشجویان گفت: دستورالعمل های نحوه برگزاری آزمون ها به زودی به استان های سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیغام نور با عنوان اینکه تغییر محل آزمون به وسیله معاونت آموزشی دانشگاه حذف و شرایط دانشجو به حالت اول برمی شود، اضافه کرد: با توجه به غیرحضوری شدن آزمون های انتها نیمسال، تغییر محل آزمون و هزینه محاسبه شده لغو می شود و شرایط دانشجویان به روال قبل بازمی شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آزمون خاتمه ترم دانشجویان تحصیلات تکمیلی پیغام نور غیرحضوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون خاتمه ترم دانشجویان تحصیلات تکمیلی پیغام نور غیرحضوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید