اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اول دی ماه

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرآماروفناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی مازندران ازحذف نسخه های کاغذی درکلینیک ها ومراکزدرمانی تحت پوشش خود از ابتدای دی ماه اطلاع داد .

اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اول دی ماه

به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درساری،دکترمحمدرضا منتظریون با اعلام این خبر اضافه نمود : با تکمیل زیرساخت های شبکه و سخت افزاری بیمارستان ها و کلینیک های تخصصی و تجهیز مطب های مراکز درمانی به رایانه، ارائه خدمات الکترونیک در این مراکز افزایش خواهد یافت.

وی اضافه نمود: برای سهولت در نسخه نویسی الکترونیک به وسیله پزشکان متخصص از یک سامانه هوشمند فراوری و ارسال نسخ به سازمان های بیمه گر استفاده شده که تجویز نسخه های دارویی و پاراکلینیکی به وسیله پزشکان با دقت و سرعت بالا در این سامانه انجام خواهد شد .

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد؛ این سامانه امکان رویت نسخه های تجویزی پزشکان به بیمار و فراوری پرونده الکترونیک بیمار را نیز دارد .

دکتر منتظریون با بیان این که استفاده از این پلتفرم با فناوری بالا با همکاری مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برای اولین بار در کشور در کلینیک های دولتی استان مازندران پیاده سازی شده است، تاکید نمود: در تمامی مراکز درمانی استان مازندران از اول دی ماه طرح نسخه نویسی الکترونیکی و حذف نسخ کاغذی اجرا خواهد شد .

منبع: خبرگزاری آریا

به "اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اول دی ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اول دی ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید