ارائه سوخت دونرخی در 80 صندلی سوخت فارس

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی فارس گفت: 80 صندلی سوخت فارس سوخت دونرخی ارائه می دهند.

ارائه سوخت دونرخی در 80 صندلی سوخت فارس

به گزارش گروه استان های وبلاگ تجهیزات الکترونیک از شیراز، طاهری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی فارس گفت: همه 296 صندلی عرضه سوخت خودرو در فارس، فعال شده اند که در 80 صندلی سوخت به صورت دونرخی 3 هزار و هزار و 500 تومانی و در مابقی صندلی ها سوخت 3 هزار تومانی عرضه می گردد.

او با بیان این که در حال حاضر در شهر شیراز 12 صندلی بنزین دونرخی ارائه می دهند و امکان استفاده از کارت های سوخت برای دریافت سوخت سهمیه ای در این صندلی ها وجود دارد، اضافه نمود: 50 صندلی عرضه سوخت در این شهر وجود دارد که کوشش می گردد تا فردا ظهر همه آن ها سوخت دونرخی عرضه نمایند.

طاهری گفت: در هیچ کدام از شهرستان ها مشکل ارائه سوخت دونرخی نداریم و حداقل یک صندلی سوخت دونرخی فعال است.

او در ادامه از تشکیل 40 تیم تخصصی در این زمینه اطلاع داد و گفت: هماهنگی با مقامات استان و واحد های صنعت نفت در راستای استفاده از امکانات ونیرو های متخصص، هماهنگی با مالکین صندلی ها و شرکت های حمل ونقل، آموزش نیرو ها، راه اندازی کارگاه فعال سازی کارتخوان های سامانه هوشمند در ستاد و نواحی منطقه از جمله اقدامات موثر منطقه درفعال سازی مجدد صندلی ها است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی فارس تاکید نمود که نهایتا تا فردا ظهر، مشکل عرضه سوخت سهمیه ای رفع گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ارائه سوخت دونرخی در 80 صندلی سوخت فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه سوخت دونرخی در 80 صندلی سوخت فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید