خودرو

دانلود اپلیکیشن نقشه و مسیریاب فارسی بلد Balad 4.52.0

نسخه تازه اپلیکیشن نقشه و مسیریاب فارسی قدرتمند اندرویدی بلد Balad را از اینجا دانلود کنید.

18 اردیبهشت 1401

تور گردشگری پاریس تا پرسپولیس در بهار 1401

همایش حوزه اتومبیلرانی کانون #جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس با برگزاری تور #گردشگری موتور سواری پاریس تا #پرسپولیس و بزرگ ترین همایش کمپر و کاروان های کشور در بهار 1401 در #شیراز برگزار گردید.

14 اردیبهشت 1401

رویای لندن برای تبدیل به شهری با بیشترین پیاده رو

لندن از برنامه های خود برای تبدیل شدن به پیاده روترین شهر جهان رونمایی کرد. آیا این طرح این فرصت را به شهروندان لندن می بخشد تا شهرشان را دوباره کشف کنند؟

13 اردیبهشت 1401

20 کاربرد روغن زیتون در خانه

بیشتر افراد تا به امروز روغن زیتون را چشیده اند و آن را برای پخت و پز و مصارف خوراکی مورد استفاده قرار داده اند. طعم خوش و خواص روغن زیتون آن را به یکی از مواد تشکیل دهنده مهم برای تهیه غذا تبدیل می نماید. ولی آیا می دانستید کاربرد روغن زیتون محدود به آشپزخانه...

15 اسفند 1400

معرفی هتل 5 ستاره دو فرانس در وین

هتل دو فرانس وین | Hotel de Franceاین هتل 5 ستاره وین در سال 1872 ساخته شد. هتل دو فرانس وین Hotel de France در بولوار معروف رینگ استرات، در قلب شهر وین واقع شده است. این هتل تنها 50 متر از ایستگاه متروی زیرزمینی اسشوتنتور فاصله داشته و با 10 دقیقه پیاده روی به موزه زیگموند...

12 اسفند 1400

10 هتل فرودگاهی برتر جهان کدامند؟

هتل های فرودگاهی هتل هایی در نزدیکی فرودگاه ها هستند که بیشتر برای کسانی مناسب اند که در سفر از شهری به شهر یا کشور دیگر، در شهری در میانه راه یه توقف نسبتاْ طولانی دارند. در میان این هتل ها، هتل هایی با ویژگی های منحصر بفرد وجود دارد که بسیار جالب توجه...

9 اسفند 1400

آیا مشاوره ازدواج واقعاً موثر است؟

مشاوره ازدواج یک تعهد مثبت و نوعی سفر دوجانبه بین زوج هاست. در این مقاله پاسخ رایج ترین پرسش ها درباره مشاوره ازدواج را می خوانید. مشاوره ازدواج زمانی موثر است که شما مایل به انجام آن باشید.

9 اسفند 1400

راهنمای سفر به تیچینو، سوئیس

سوئیس کشوری نسبتا کوچک محسوب می شود، با این وجود تقسیمات کشوری زیادی دارد که شامل 26 کانتون (استان) می شود. این کشور به خاطر قرار گرفتن در دامنه رشته کوه های آلپ و داشتن دریاچه های بی شمار معروفیت دارد. این شرایط تقریبا برای هر 26 کانتون آن صدق می کند. کانتون...

7 اسفند 1400

از اوج آسمان تا قعر دریا با ویلچر

خبرنگاران؛ گروه مجله - جواد شیخ الاسلامی: حتماً بارها شده که تصمیم گرفته ایم از امروز، این هفته یا ماه آینده ورزش کنیم، تفریح کنیم، کوهنوردی کنیم ولی همه این قول و قرارهای شخصی به در بسته تنبلی خورده و هیچ اتفاقی نیفتاده است. کم تحرکی یک بیماری پنهان و...

1 اسفند 1400

رسیدن ملوان به امتیاز 20 و تداوم ناکامی های سایپا، قشقایی هم باخت

به گزارش خبرنگاران، رقابت های هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز در حالی انجام شد که ملاقات تیم های فوتبال مس کرمان و شاهین شهرداری بوشهر لغو شد.

3 بهمن 1400

فراوری خودرو برلیانس H330 با چراغ خاموش، پارس خودرو از قیمت آن به خبرنگاران گفت

پارس خودرو در حال فراوری خودرو خودرو برلیانس H330 در این شرکت با تیراژ محدود و کاملا چراغ خاموش است.

2 بهمن 1400

ارائه سوخت دونرخی در 80 صندلی سوخت فارس

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی فارس گفت: 80 صندلی سوخت فارس سوخت دونرخی ارائه می دهند.

7 آذر 1400

قیمت خودرو های سایپا و ایران خودرو 19 مهر 1400

خبرنگاران- قیمت خودرو امروز دوشنبه نوزدهم مهر افزایش جزئی پیدا کرد. به طوری که مدل های پرتیراژ زیادی مثل پژو پارس، تیبا هاچ بک، ساینا و کوئیک نسبت به روز قبل با افزایش یک میلیون تومانی روانه بازار شده اند.

9 آبان 1400

دستگاه های الکترونیکی با نانوژنراتور ها بی احتیاج از باتری می شوند

پژوهشگران با توسعه ابزاری تازه که قابلیت فراوری انرژی را با استفاده از خواص پیزوالکتریک و تریبوالکتریک دارد، گامی به سوی خودکفایی ادوات الکترونیکی و بی نیازی از باتری برداشتند.

30 مهر 1400

یکشنبه؛ مجلس مجددا درباره واردات خودرو تصمیم می گیرد

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس اطلاع داد کمیسیون صنایع و معادن در کوشش است که درباره ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی خودرو در جلسه آینده کمیسیون یعنی یکشنبه هفته آینده تصمیم گیری کند.

29 مهر 1400

مسائل مربوط به اکولوژی

اکولوژی، محیط و ارتباط آن با موجودات زنده تعریف می گردد. مسائل گوناگون اکولوژی که ما بایستی به آنها بپردازیم چه می باشند؟ این مقاله را مطالعه نمایید تا آنها را بیابید.

19 مهر 1400

7 ترفندهای اتوشویی که فقط حرفه ای ها می دانند

شست و شوی بعضی از لباس ها قلق دارد که با آگاهی از آنها می توانیم در هزینه های خرید لباس و اتوشویی صرفه جویی کنیم. لباس هایی که هم جنس یکدیگر نیستند باید متفاوت شسته شوند. نحوه شست و شوی بعضی از لباس های خاص و استفاده از مواد شوینده مناسب از جمله مواردی است...

17 مهر 1400

واکنش هانیه توسلی به کافه گردی های جهان مدنی !

خبرنگاران: عکسی از جهان مدنی ببینید. عکسی که هانیه توسلی از دختر رویا تیموریان گرفته است.

16 مهر 1400

خودروساز اول کشور معرفی گردید ، رجحان در فراوری نسبت به رقیب چند درصد است؟

با آمار منتشر شده از سوی دفتر صنایع حمل و نقل وزارت صمت، خودروساز اول کشور معرفی گردید، اما فزونی در فراوری نسبت به رقیب چند درصد است؟

14 شهریور 1400

خبر مهم مدیرعامل ایران خودرو برای خریداران تارا

خبرنگاران : مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از شروع اجرای تعهدات خودروی تارا ظرف چند روز آینده اطلاع داد و گفت: تارا با گیربکس اتوماتیک در شهریور ماه تحویل مشتریان خواهد شد.

15 مرداد 1400
تعداد: (49)