انگلیس شبکه های اجتماعی را مجبور به مبارزه با کلاهبرداری های آنلاین می نماید

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک، انگلیس روز سه شنبه خاطرنشان کرد گوگل، فیس بوک، توییتر و سایر پلتفرم های آنلاین را مجبور می نماید برای مقابله با کلاهبرداری های آنلاین بیشتر کوشش نمایند.

انگلیس شبکه های اجتماعی را مجبور به مبارزه با کلاهبرداری های آنلاین می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ تجهیزات الکترونیک به نقل از رویترز، پس از درخواست رگولاتوری و گروه های حامی مصرف کنندگان برای مقابله جدی تر با کلاه برداری های آنلاین، انگلیس در پی شناسایی عوامل تبلیغات تقلبی در شبکه های اجتماعی است.

دولت انگلیس می گوید پیش نویس قانون جلوگیری از آسیب های آنلاین شامل الزام پلت فرم های بزرگ به ارتقای دفاع از کاربران در برابر مجرمانی است که جعل هویت افراد مشهور یا شرکت ها برای سرقت اطلاعات شخصی، خرید و فروش و سرمایه گذاری های اقتصادی ناامن یا نفوذ به حساب های بانکی را در دستور کار خود قرار داده اند.

رگولاتوری آفکام انگلیس هم این موضوع را آنالیز خواهد نمود که آیا پلتفرم ها سیستم هایی را برای شناسایی و حذف تبلیغات جعلی ایجاد نموده اند یا خیر. آفکام می تواند خدمات رسانی پلتفرم های متخلف را مسدود کند یا جریمه ای تا سقف 18 میلیون پوند (24 میلیون دلار) یا معادل 10 درصد از گردش اقتصادی سالانه شرکت های متخلف را منظور کند.

کلاهبرداری های آنلاین به وسیله تبلیغات جعلی در گوگل، فیس بوک و توئیتر و سایر رسانه های اجتماعی رشد شدیدی داشته اند، زیرا تعداد کاربران اینترنت در ایام همه گیری کرونا رشد چشمگیری داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

به "انگلیس شبکه های اجتماعی را مجبور به مبارزه با کلاهبرداری های آنلاین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس شبکه های اجتماعی را مجبور به مبارزه با کلاهبرداری های آنلاین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید