حمله بیگانگان به زمین نزدیک است

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک، یک کارشناس آمریکایی ادعا نموده است که بیگانگان با استفاده از سیارک های ارسالی به سمت زمین ، ویروس های انسان کش ما را نابود می نمایند.

حمله بیگانگان به زمین نزدیک است

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک به نقل از سان، پروفسور پل اسپرینگر از فرماندهی و ستاد هوایی ایالات متحده در آلابامای حمله تئوریک فرازمینی ها را به سیاره زمین هشدار داده است.

این کارشناس که در تغییر چهره جنگ تخصص دارد، گفت که احتمالاً کاوشگرهای بیگانگان پیش از مهاجمان فراتر از منظومه شمسی ما فرستاده می شوند تا زمین را آنالیز نمایند.

علاقه مجدد به بشقاب پرنده ها پس از انتشار گزارش مهم پنتاگون در ماه ژوئن افزایش یافته است که در آن ایالات متحده برای اولین بار اعتراف کرد چیزی در آسمان آنها وجود دارد که نمی توانند شرح دهند.

و کنگره و سنا اکنون به طرحی برای یک دفتر اختصاصی نو بشقاب پرنده برای آنالیز این پدیده رای داده اند.

پروفسور اسپرینگر معتقد است که اگر بیگانگان واقعاً به ما حمله نمایند، سیاره زمین را مستعمره خواهند کرد، در پژواک وحشتناکی از چگونگی استعمار اروپایی ها در قاره آمریکا در 300 سال پیش، در حالی که منابع خون خشک شده و مردم بومی از بین رفته اند.

او به سان آنلاین گفت: بیگانگان ممکن است خود کوچ نشین باشند و در پی سیاراتی با کاوشگر باشند تا چیزی را که می خواهند حفظ نمایند. در حمله بیگانگان ما نمی توانیم به درستی از خود دفاع کنیم زیراسلاح های هسته ای زمین با لیزر یا سلاح های بداهه مانند سیارک هایی که به سمت اهداف راهنمایی می شوند، از بین می فرایند.

گروهی از فرماندهان سابق پایگاه های هسته ای ادعا کردند که در دهه های 1960 و 1970، یوفوهای اتمی آنها به وسیله بشقاب پرنده ها از کار افتاده است.

پروفسور اسپرینگر گفت که این یک سناریوی احتمال دارد که در طول تهاجم بیگانگان اتفاق می افتد.آنها امیدوارند که انسان ها متوجه شوند که چه زمانی مورد حمله قرار گرفته اند و شرایط موجود را بپذیرند.

سایر سلاح های مورد استفاده می تواند یک ویروس سفارشی باشد که جمعیت انسانی را از بین می برد و زمین را آماده پاکسازی می نماید و تنها روی انسان ها تاثیر گذار خواهد بود. از سوی دیگر بیگانگان می توانند از چیزی استفاده نمایند که بشر هرگز حتی تصورش را ننموده است.

سال ها، هالیوود جهان را برای تهاجم بیگانگان آماده می کرد، اما پروفسور اسپرینگر گفت که واقعیت می تواند بی نهایت بدتر باشد.

او اضافه می نماید که اساساً زمینیان با سناریویی روبرو می شوند که در آن دشمنی با فناوری بسیار برتر روبرو می گردد.

او اضافه کرد: بعلاوه ممکن است تمدن هایی که با ما در تماس هستند مجبور باشند ابزارهای معمولی را به عنوان سلاح تطبیق دهند. به طور مثال راهنمایی سیارک ها برای سقوط روی اهداف زمینی. آنها زمین را برای منابعش می خواهند.

اما شاید موجودات فضایی قبلاً از سیاره بازدید نموده و از آن خارج شده باشند؟

مقامات ایالات متحده یوفوها را در خاتمه پروژه کتاب آبی در دهه 1960 رد کردند - با بیان اینکه چیزی برای تماشا وجود نداردو با این حال اکنون حدود پنج دهه بحث بازگشته است و به عنوان یک موضوع جدی امنیت ملی با آن برخورد می گردد.

بحثی که برای دهه ها به عنوان یک موضوع آسیب رسان حاشیه ای و حواس پرتی تلقی می شد، اکنون آشکارا به وسیله شخصیت های بسیار ارشد از جمله بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق و باراک اوباما صحبت می گردد.

قانونگذاران آمریکایی گزارش یوفو پنتاگون را پس از مجموعه ای خیره نماینده از ویدئوهای فاش شده مطرح کردندو پس از انتشار آن، کنگره و سنا به طرح یک دفتر اختصاصی نو برای آنالیز پدیده های مرموز رأی دادند.

این سؤال باقی می ماند که آیا اشیایی که ایالات متحده با آنها روبرو می گردد پهپادهای ناشناخته قبلی هستند - یا شاید چیزهایی بیگانه تر.

انتهای پیغام ،

منبع: ایران آنلاین

به "حمله بیگانگان به زمین نزدیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله بیگانگان به زمین نزدیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید