آغاز کوچ پاییزه عشایر کرمانشاهی از 10 آبان ماه

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک، سرپرست اداره کل امور عشایر استان کرمانشاه از آغاز کوچ پاییزه عشایر این استان از 10 آبان ماه امسال خبر داد.

آغاز کوچ پاییزه عشایر کرمانشاهی از 10 آبان ماه

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ تجهیزات الکترونیک از کرمانشاه، موسی بیات سرپرست اداره کل امور عشایر استان کرمانشاه با اشاره به زمان کوچ عشایر گفت : حرکت عشایر استان کرمانشاه به سمت منطقه ها قشلاقی از 10 آبان ماه 1400 آغاز می شود.

او گفت : جلسه بررسی کوچ و ساماندهی حرکت عشایر از طریق اداره کل امور عشایری، منابع طبیعی و آبخیزداری و سایر ادارات مربوطه برگزار شده است.

سرپرست اداره کل امور عشایر استان کرمانشاه اضافه کرد: برنامه ریزی های لازم برای جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه ای در کوچ عشایر اجرا شده و طبق برنامه زمان بندی حرکت می کنند.

او با بیان اینکه خرید تضمینی دام عشایر در استان کرمانشاه ادامه دارد، گفت: عشایر این استان می توانند با داشتن معرفی نامه از این اداره کل به کنندگان پشتیبانی امور دام برای فروش دام خود مراجعه کنند.

بیات ادامه داد: خرید تضمینی دام عشایر سبب کاهش مسائل ناشی از خشکسالی عشایر می شود.

او اضافه کرد: مجوز صادرات دام عشایر به تازگی داده شده و فرآیند های اداری مربوطه در حال انجام است، پس از فراهم شدن شرایط عشایران می توانند دام های خود را صادر کنند .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آغاز کوچ پاییزه عشایر کرمانشاهی از 10 آبان ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز کوچ پاییزه عشایر کرمانشاهی از 10 آبان ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید