کسب و کار

ژاوی: شانس رئال مادرید برای بردن ال کلاسیکو بیشتر است، مسی هر وقت بخواهد می تواند برگردد

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا شانس رقیب مادریدی را برای فتح ال کلاسیکوی دوم فصل جاری بیشتر از شاگردان خودش می داند.

21 اردیبهشت 1401

نگرانی رییس اتاق بازرگانی تهران از مهاجرت جوانان کارآفرین

رییس اتاق بازرگانی تهران می گوید با وجود تمام شعارها و وعده ها، نه تنها در حوزه فراوری گره گشایی صورت نگرفته که حتی هر سال اوضاع برای سرمایه گذاران دشوارتر می گردد.

20 اردیبهشت 1401

انگلیس شبکه های اجتماعی را مجبور به مبارزه با کلاهبرداری های آنلاین می نماید

انگلیس روز سه شنبه خاطرنشان کرد گوگل، فیس بوک، توییتر و سایر پلتفرم های آنلاین را مجبور می نماید برای مقابله با کلاهبرداری های آنلاین بیشتر کوشش نمایند.

12 اردیبهشت 1401

نقش ارزشیابی در انتخاب نیروی انسانی

بدون شک نیروی انسانی در هر سازمان جدای از حجم و مقدار آن بعنوان مؤثرترین و مهمترین عامل معین کننده در بقاء رشد و پویایی سازمان به شمار آمده و بزرگترین سرمایه و دارایی آن محسوب می شود. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

18 فروردین 1401

عرضه گوشی های ردمی Note 11 و Note 11S در آینده نزدیک

طبق آخرین گزارش ها گوشی ردمی نوت 11 اس در 9 فوریه (20 بهمن) عرضه خواهد شد. محتمل است گوشی نوت 11 نیز در کنار این مدل معرفی گردد.

13 اسفند 1400

معرفی هتل 5 ستاره دو فرانس در وین

هتل دو فرانس وین | Hotel de Franceاین هتل 5 ستاره وین در سال 1872 ساخته شد. هتل دو فرانس وین Hotel de France در بولوار معروف رینگ استرات، در قلب شهر وین واقع شده است. این هتل تنها 50 متر از ایستگاه متروی زیرزمینی اسشوتنتور فاصله داشته و با 10 دقیقه پیاده روی به موزه زیگموند...

12 اسفند 1400

نقش متفاوت و همطراز دولت و اصناف در تحقق شعارهای سال

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل ،کارشناسان براین عقیده اند دولت برای ایجاد هرفرصت شغلی باید سرمایه گذاری سنگینی انجام دهد! اما اصناف بدون اخذ کمک از دولت، فقط با اتکاء به سرمایه خود، تا به امروز در زمینه اشتغال بسیار پیروز عمل نموده...

12 اسفند 1400

درخواست های تشکل های کشاورزی از معاون اول چه بود؟

تهران (پانا) - معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر ضرورت سرمایه گذاری برای اصلاح فرآیندها در بخش کشاورزی گفت متأسفانه بخش کشاورزی در سالیان اخیر از نظر بهره وری و استفاده از دانش و تکنولوژی عقب افتاده که ضروری است با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان...

28 بهمن 1400

فروش قزل آلا دوبرابر قیمت تمام شده

افزایش قیمت ماهی قزل آلا به سبب مسائل سیستم توزیع است. ارسلان قاسمی یکی از فعالان این حوزه گفت: قیمت تمام شده ماهی قزل آلا مصرفی 70 تا 75 هزار تومان است که با افزایش 10 تا 15درصدی خرده فروشی باید به دست مصرف کننده برسد، اما در فروشگاه های زنجیره ای ماهی قزل...

12 بهمن 1400

تریپ ادوایزر؛ جهانی ترین اپلیکیشن سفر

می خواهید سفر بروید و نمی دانید باید در کدام هتل بمانید؟ بلیط هواپیما چه طور رزرو کنید؟ کجاها را ببینید؟ کدام ساحل ها بهترند؟ کدام کافه ها دنج تر هستند یا در کدام رستوران باید غذا بخورید؟ اینها همه سوالاتی است که سایت و اپلیکیشن تریپ ادوایزر Trip Advisor به...

7 بهمن 1400

فراوری خودرو برلیانس H330 با چراغ خاموش، پارس خودرو از قیمت آن به خبرنگاران گفت

پارس خودرو در حال فراوری خودرو خودرو برلیانس H330 در این شرکت با تیراژ محدود و کاملا چراغ خاموش است.

2 بهمن 1400

قیمت بلیط هواپیما باید 15 درصد کاهش یابد

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی در توئیتی نوشت با لغو محدودیت کرونایی در پروازهای داخلی تمامی ایرلاین ها می بایست ضمن تعدیل 15 درصدی قیمت بلیط هواپیما، تمام خدمات گذشته را به حالت عادی بازگردانند.

22 دی 1400

دعوت از 74 متقاضی مهاجرت در جدیدترین Tech Draw بریتیش کلمبیا

استان بریتیش کلمبیای کانادا در جدیدترین Tech Draw که مورخ 22 سپتامبر برگزار کرد از 74 متقاضی دسته های مهاجرتی اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا، Skilles Immigration (SI) و International Graduate برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان دعوتنامه صادر کرد. حد اقل امتیاز این متقاضیان 80 بوده...

10 دی 1400

نینتندو: هیچ ایده ای از کنسول بعدی یا حتی زمان عرضه اش نداریم

شرکت نینتندو اعلام نموده که هنوز به صورت داخلی در حال آنالیز و تبادل نظر درباره طرح کلی و بازه عرضه کنسول بعدی خود است.

13 آذر 1400

فیلم دیده نشده از همسر مهدی قائدی ! ، این بار فیلتر دوام آورد !

خبرنگاران: همسر مهدی قائدی این بار لایو دیگری در ایسنتاگرام گذاشت و سعی می کرد تکان نخورد تا فیلتر از روی صورت او نپرد.

6 آذر 1400

چگونه محصولات کشاورزی به محصولات باارزش تبدیل می شوند؟

خبرنگاران/اردبیل عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در دنیا امروزی تبدیل محصولات کشاورزی به محصولات موازی و باارزش، یک اصل برای فراوری ثروت مشروع و مضاعف است.

1 آذر 1400

آغاز کوچ پاییزه عشایر کرمانشاهی از 10 آبان ماه

سرپرست اداره کل امور عشایر استان کرمانشاه از آغاز کوچ پاییزه عشایر این استان از 10 آبان ماه امسال خبر داد.

26 آبان 1400

صندوق کار آفرینی امید به تعهدات خودت نسبت به کشاورزان زرآباد عمل کند

خبرنگاران/سیستان و بلوچستان معاون فرمانداری شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان،گفت: صندوق کار آفرینی امید نسبت به تعهدات خود در سیل 98 نسبت به کشاورزان این شهرستان عمل نمایند.

21 آبان 1400

ایجاد 400 ظرفیت نو شغلی با اجرای فاز دوم پتروشیمی هگمتانه

نماینده مردم همدان در مجلس می گوید که با اجرای فاز دوم پتروشیمی هگمتانه همدان، 400 شغل نو ایجاد می شود و شاهد ارز آوری و توسعه اقتصادی مناسبی خواهیم بود.

15 آبان 1400

قیمت خودرو های سایپا و ایران خودرو 19 مهر 1400

خبرنگاران- قیمت خودرو امروز دوشنبه نوزدهم مهر افزایش جزئی پیدا کرد. به طوری که مدل های پرتیراژ زیادی مثل پژو پارس، تیبا هاچ بک، ساینا و کوئیک نسبت به روز قبل با افزایش یک میلیون تومانی روانه بازار شده اند.

9 آبان 1400
تعداد: (77)