نینتندو: هیچ ایده ای از کنسول بعدی یا حتی زمان عرضه اش نداریم

به گزارش وبلاگ تجهیزات الکترونیک، شرکت نینتندو اعلام نموده که هنوز به صورت داخلی در حال آنالیز و تبادل نظر درباره طرح کلی و بازه عرضه کنسول بعدی خود است.

نینتندو: هیچ ایده ای از کنسول بعدی یا حتی زمان عرضه اش نداریم

در یک جلسه توجیهی پس از انتشار آخرین گزارش اقتصادی شرکت نینتندو در پنجشنبه گذشته، این شرکت اسلایدی را نشان داد که به سیستم بازی بعدی نینتندو اشاره می کرد. پس از این جلسه، نینتندو طی یک جلسه پرسش و پاسخ به برنامه های خود برای جانشین کنسول سوییچ اشاره نمود که خلاصه نتایج آن به وسیله دیوید گیبسون، تحلیلگر و مشاور سرمایه گذاری، در توییتر بیان شد.

درباره برنامه نینتندو درباره نسل بعد، طبق گزارش ها، این شرکت گفته که هنوز در حال اجرا بحث های داخلی درباره طرح کلی سخت افزار و زمان عرضه ی آن است که این نشان می دهد بسیاری از جزئیات مهم هنوز نهایی نشده اند. علاوه بر این، نینتندو تکرار کرد که معتقد است کنسول سوییچ هنوز در مرحله میانی چرخه عمر خود واقع شده است و با یاری مدل نو

آن که با صفحه نمایش اولد منتشر شده و بعلاوه مجموعه بازی های متنوع این کنسول، در پی ششمین سال رشد برای سوییچ است.

کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ در مارس 2017 عرضه شد و پس از آن مدل دیگری از آن که سوییچ لایت نام دارد و فقط امکان بازی به صورت دستی را فراهم می نماید در سپتامبر 2019 وارد بازار شد. نوترین مدل این پلتفرم یعنی سوییچ اولد در اکتبر سال 2021 عرضه شد.

نینتندو در ماه مه میلادی اعلام نموده بود که سرمایه گذاری در جانشین کنسول سوییچ به رکورد سالانه هزینه تحقیق و توسعه در این شرکت یاری نموده است. این شرکت در گذشته گفته بود که ساخت سخت افزاری اختصاصی و تعیین برای تجربه بازی های این شرکت نقشی اساسی در توانایی نینتندو در خلق تجربه های منحصر به فرد در حوزه تفریح دارد.

این شرکت ژاپنی اخیراً اعلام نموده است که فروش کنسول سوییچ به 92.87 میلیون دستگاه رسیده است. در حالی که در ابتدای نسل هشتم نینتندو نتوانست با کنسول Wii U به موفقیت دست پیدا کند و این کنسول با شکست همراه شد، نینتندو در اقدامی حساب شده در سال 2017 یک کنسول بین نسلی خلاقانه و نو را به نام سوییچ عرضه کرد تا بتواند دوباره توجه بازیکنان را به خود جلب کند. آمار و ارقام نشان می دهد که این اقدام نینتندو کارساز بوده و سوییچ به موفقیت فوق العاده ای دست یافته است. انتظار می رود به زودی فروش سوییچ از فروش کنسول نسل هفتمی Wii که بیشترین فروش را در میان کنسول های خانگی نینتندو دارد، پیشی بگیرد.

نینتندو اظهار داشت که به علت تغییر در برنامه فراوری و تأثیرات کمبود جهانی نیمه رسانا. آن ها پیش بینی عرضه سالانه سوییچ را 6 درصد کاهش داده اند و از 25.5 میلیون دستگاه به 24 میلیون دستگاه رسانده اند. بعلاوه، آن ها بیان نموده اند که نمی توانند به تمام تقاضای مخاطبان در تعطیلات زمستانی پیش رو پاسخ دهند. اتفاقی که به نظر برای سونی و مایکروسافت هم رخ خواهد داد و اجتناب ناپذیر خواهد بود.

در حالی که در سال گذشته شایعه هایی مبنی بر معرفی یک مدل نو از کنسول سوییچ که توانایی اجرای بازی با رزولوشن 4K به میان آمده بود، خبری از این مدل نشد و نینتندو فقط یک مدل نو با صفحه نمایش اولد را معرفی و عرضه کرد. با این حال، شایعه های نوی به گوش می خورد که به جای مدل نو، نینتندو در حال کار روی کنسول نسل بعدی خود و جانشین سوییچ است که این کنسول می تواند رزولوشن 4K را اجرا کند. این شایعه با خبر فعلی هم تقریباً همخوانی دارد. البته، همان طور که نینتندو اعلام نموده، هنوز بازه عرضه و تصور کلی از این کنسول نو کاملاً تعیین نشده است و فعلاً باید منتظر بمانیم.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "نینتندو: هیچ ایده ای از کنسول بعدی یا حتی زمان عرضه اش نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نینتندو: هیچ ایده ای از کنسول بعدی یا حتی زمان عرضه اش نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید