همایشها و نمایشگاه ها

تور گردشگری پاریس تا پرسپولیس در بهار 1401

همایش حوزه اتومبیلرانی کانون #جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس با برگزاری تور #گردشگری موتور سواری پاریس تا #پرسپولیس و بزرگ ترین همایش کمپر و کاروان های کشور در بهار 1401 در #شیراز برگزار گردید.

14 اردیبهشت 1401

فیلمی از داخل کابین خلبان ایرباس A220

تابه حال این سوال برای شما پیش نیامده است که این همه سوئیچ، عقربه و اهرم در یک کابین خلبان هواپیما چه کار می نمایند؟ برای ما که این طور است، بنابراین این سوال را از یک خلبان پرسیدیم.

23 فروردین 1401

بوشهر: گنجینه ای ارزشمند برای گردشگری زمستانه

استان بوشهر رتبه سوم در جذب توریست در کشور را دارا است و با تحقق طرح توریستی زمستانه می تواند از این ظرفیت بیشتر استفاده کند.

21 فروردین 1401

پروژه موزه پرادو، مهم ترین جاذبه گردشگری در اسپانیا شد

پروژه نوآورانه ای برای نمایش 6 تصویر سه بعدی منتخب از نقاشی های کلکسیون موزه پرادو که یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری در اسپانیا است در سال 2015 اجرا شد. این تصاویر می توانند با دست لمس شوند و منظره نوینی را به ویژه برای اشخاصی که دچار اختلالات بینایی هستند...

12 بهمن 1400

برگزاری جشنواره پخت نان سنتی یوخا در کلیبر

اولین دوره جشنواره پخت نان سنتی یوخا در کلیبر برگزار گردید .

29 دی 1400

پیغام وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی به مناسبت روز ملی شعر وادب فارسی وبزرگداشت استاد محمدحسین شهریار

خبرگزاری خبرنگاران- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز ملی شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد محمدحسین شهریار پیامی را صادر کرد.

2 مهر 1400

پیروزی پرگل رم و توقف تاتنهام در شب شکست یاران صیادمنش

رم ایتالیا در حالی با 5 گل حریف بلغارستانی خود را بدرقه کرد که تیم الله یار صیادمنش اولین بازی خود را در این رقابت ها با شکست به انتها رساند.

30 شهریور 1400

گواردیولا: تضمینی نیست که این فصل هم مثل فصل گذشته عالی کار کنیم

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی می گوید که تضمینی نیست که تیمش موفقیت فصل گذشته لیگ قهرمانان را تکرار کند.

26 شهریور 1400

طرح لجوجانه آمریکا برای تحریم تسلیحاتی ایران هیچ دورنمایی ندارد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در یک کنفرانس خبری بار دیگر تأکید کرد طرح لجوجانه آمریکا برای تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران دورنمایی ندارد.

22 تیر 1399

فراوری محصولات های تِک در داخل خاتمه راه نیست

عضو هیات مدیره مجمع تشکل های دانش بنیان بابیان اینکه محصول دانش بنیان ارزش افزوده بسیاری دارد و می تواند صرفه جویی ارزی برای کشور داشته باشد، گفت: فراوری محصولات های تک در داخل، خاتمه راه نیست؛ به دلیل عمق فناوری به کاررفته و قیمت تمام شده پایین محصولات...

8 تیر 1399

شانزدهمین گردهمایی باستان شناسی کشور با حضور 9 کشور خارجی

گردهمایی باستان شناسی کشورشانزدهمین گردهمایی سالانه باستان شناسی کشور با حضور باستان شناسان ایرانی و خارجی از کشورهای ژاپن، دانمارک، ایتالیا، آلمان، اتریش، فرانسه، چین، گرجستان و کانادا برگزار می گردد. بر اساس گزارش ایرنا از روابط عمومی پژوهشگاه...

24 خرداد 1399

گام جدید صنایع حمل و نقل و گردشگری الکترونیک؛ پروژه ملی جهت

چند سالی است که کالاها و خدمات مختلف در اینترنت عرضه می شوند و رزرواسیون بلیط های حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده ای نیز دیگر به نوبت آنلاین شده اند.

5 خرداد 1399

نشست مجازی رهبران گروه 20 با موضوع کرونا به ریاست ملک سلمان

طبق بیانیه ریاست عربستان بر گروه 20، ملک سلمان فردا (پنج شنبه) ریاست نشست مجازی فوق العاده رهبران گروه 20 را برعهده خواهد داشت.

31 اردیبهشت 1399

خبرنگاران ارتقای اقدامات حفاظتی پالایشگاه ها برای مقابله با شیوع کرونا آنالیز شد

تهران- خبرنگاران- ارتقای اقدامات حفاظتی برای مقابله با شیوع کرونا میان کارکنان پالایشگاه ها در نشست رییس سازمان پدافند غیرعامل با مدیران عامل پالایشگاه های سراسر کشور به وسیله ویدئو کنفرانس مورد ارزیابی و آنالیز نهاده شد.

14 اردیبهشت 1399

جاده مهاجرت روستایی به سمت شهرها یک طرفه است، سرمایه گذاری نکردیم

خبرنگاران-گروه استان ها-حسین دباغ: کاهش آمار جمعیت روستایی و افزایش حاشیه نشینی در شهرها علت و معلولی هستند که برای حل هر یک از این مسائل باید ریشه آن را در توسعه روستاها و زرق وبرق شهرها جستجو کرد.

28 فروردین 1399

افتتاح مرکز شتاب دهنده نوآوری یزد در دهه فجر سال جاری

خبرنگاران/یزد استاندار یزد با اشاره ظرفیت های علمی و نوآوری استان از افتتاح مرکز شتاب دهنده نوآوری یزد در دهه فجر سال جاری اطلاع داد.

28 فروردین 1399

نیروهای دولت وفاق ملی لیبی حمله جدید حفتر را دفع کردند

نیروهای دولت وفاق ملی غرب لیبی امروز حمله نیروهای شرق لیبی تحت امر ژنرال خلیفه حفتر در جنوب طرابلس را دفع کردند.

12 فروردین 1399

عکاسی در دل آتش

خبرنگاران/بوشهر علی اکبر اسکرووالا از عکاسان قدیمی بوشهری است که از سن 17 سالگی به صورت جدی عکاسی را آغاز نموده است، او از سال 1350 تا به امروز وقایع روزهای انقلاب، اشخاص، کسبه، طبیعت بکر کوه نمک، بافت قدیم بوشهر و... را به تصویر کشیده است.

2 فروردین 1399

طرح های تحقیقاتی و فناورانه دانشگاه فردوسی مشهد رونمایی شد

طرح های تحقیقاتی و فناورانه دانشگاه فردوسی مشهد، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری رونمایی شد.

1 بهمن 1398

خواسته های کابل در نشست ولز؛ تداوم همکاری ناتو و افزایش یاری های اقتصادی

خبرنگاران: سخنگوی وزارت امور خارجه افغانستان در جریان نشست خبری به خبرنگاران گفت: بخشی از صحبت های اساسی در نشست ناتو در ولز انگلیس مربوط به دستورالعمل و چگونگی تداوم همکاری های نیروهای بین المللی با نیروهای امنیتی و نظامی افغانستان است.

23 دی 1398
تعداد: (27)