آشپزی

طرز تهیه نوشیدنی شیر و بادام زمینی؛ نوشیدنی ملی جمهوری دومینیکن

با طرز تهیه نوشیدنی شیر و بادام زمینی، یکی از نوشیدنی های گرم و لذیذ متعلق به جمهوری دومینیکن آشنا شوید و با مزه کردن آن در این روزهای سرد، وجودتان را گرم کنید.

19 اردیبهشت 1401

راهنمای سفر به تیچینو، سوئیس

سوئیس کشوری نسبتا کوچک محسوب می شود، با این وجود تقسیمات کشوری زیادی دارد که شامل 26 کانتون (استان) می شود. این کشور به خاطر قرار گرفتن در دامنه رشته کوه های آلپ و داشتن دریاچه های بی شمار معروفیت دارد. این شرایط تقریبا برای هر 26 کانتون آن صدق می کند. کانتون...

7 اسفند 1400

طرز تهیه بورانی بادمجان کبابی؛ چاشنی گیلانی خوش طعم

بورانی یک چاشنی شمالی خوشمزه است که در کنار انواع غذا سرو می گردد و بسیار خوشمزه است. ترکیب سبزیجات مختلف مثل اسفناج، لبو و بادمجان کبابی این چاشنی خوشمزه و آسان را تشکیل می دهد که به خصوص برای سرو در مهمانی ها گزینه بسیار خوبی است. در این مطلب از سری مطالب...

2 اسفند 1400

طرز تهیه تست فرانسوی؛ صبحانه ای بی نظیر

همواره که نباید با نان و پنیر و املت و نیمرو صبحانه بخوریم؛ گاهی وقت ها هم ضروری است این فرایند را تغییر دهیم و به سراغ صبحانه های مجذوب کننده دیگری برویم. فرنج تست فرانسوی یکی از این صبحانه هاست که قطعا با امتحان کردن آن عاشقش می شوید.

14 دی 1400

رژیم غذایی کاهش کلسترول خون

افرادی که خودشان کلسترول بالایی دارند باید به فکر تغذیه مناسب باشند. افرادی دیگری که در خانواده شان سابقه بیماری های قلبی وجود دارد نیز باید از همین حالا مراقب تغذیه شان باشند. از مواد غذایی که میزان کلسترول خون را بالا می برد بپرهیزند.

17 آبان 1400

دسرها و شیرینی های بدون شکر

به گزارش زندگی امروز به نقل از برترینها، این شیرینی های خوشمزه بدون شکر تهیه شده اند و برای کسانی که دیابت دارند، مناسب هستند.

7 شهریور 1400

آشنایی با خواص بخور بابونه

خبرنگاران - سلامت - گیاه بابونه یکی از معروف ترین گیاهان دارویی و سرشار از خواص مفید است. این گیاه بسیار خوش بو و خوش طعم است و مصرف آن هم بسیار ساده است. بابونه گیاهی دائمی است و قامتی کوچک دارد که ارتفاع آن تقریباً به 30 سانتی متر می رسد. این گیاه بویی منحصر...

10 مرداد 1400

انواع مدل کیک تولد دختر کفشدوزکی

کیک تولد دختر کفشدوزکی یکی از تم های جذاب دخترانه جدید با ترکیب رنگی قرمز و مشکی است که این روز ها محبوبیت خاصی در بین دختر بچه ها دارد.

19 تیر 1400