موبایل، تبلت و گجت ها

وان پلاس 10 پرو شاید 21 دی رونمایی شود

وان پلاس گویا در نظر دارد در تاریخ 11 ژانویه سال 2022 (21 دی ماه) از گوشی های پرچم دار سری وان پلاس 10 که شامل دو مدل استاندارد و پرو می شوند رونمایی کند.

28 اردیبهشت 1401

اعلام آخرین شرایط پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در روز دوشنبه 9 بهمن 96

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما در اطلاعیه ای، آخرین شرایط پروازهای خود را در روز دوشنبه 9 بهمن اظهار داشت.

28 فروردین 1401

عرضه گوشی های ردمی Note 11 و Note 11S در آینده نزدیک

طبق آخرین گزارش ها گوشی ردمی نوت 11 اس در 9 فوریه (20 بهمن) عرضه خواهد شد. محتمل است گوشی نوت 11 نیز در کنار این مدل معرفی گردد.

13 اسفند 1400

معرفی هتل 5 ستاره دو فرانس در وین

هتل دو فرانس وین | Hotel de Franceاین هتل 5 ستاره وین در سال 1872 ساخته شد. هتل دو فرانس وین Hotel de France در بولوار معروف رینگ استرات، در قلب شهر وین واقع شده است. این هتل تنها 50 متر از ایستگاه متروی زیرزمینی اسشوتنتور فاصله داشته و با 10 دقیقه پیاده روی به موزه زیگموند...

12 اسفند 1400

آبشار لوه، رازی نهفته در شهر گالیکشِ گلستان

آشنایی با آبشار لوه در گلستانکمی که از استان های گیلان و مازندران بگذریم به استان سرسبز و زیبای گلستان می رسیم، نکته جالبی که در مورد استان گلستان وجود دارد این است که در این استان هم جنگل های سرسبز و دریا را خواهید دید و هم می توانید به مکان های نیمه بیابانی...

10 اسفند 1400

10 هتل فرودگاهی برتر جهان کدامند؟

هتل های فرودگاهی هتل هایی در نزدیکی فرودگاه ها هستند که بیشتر برای کسانی مناسب اند که در سفر از شهری به شهر یا کشور دیگر، در شهری در میانه راه یه توقف نسبتاْ طولانی دارند. در میان این هتل ها، هتل هایی با ویژگی های منحصر بفرد وجود دارد که بسیار جالب توجه...

9 اسفند 1400

نوا 9 هواوی به زودی در بازار ایران

گوشی هوشمند نوا 9 هواوی به زودی با گارانتی رسمی هواوی وارد بازارهای ایران خواهد شد. این محصول ترکیبی از طراحی مجذوب کننده در کنار عملکرد عالی دوربین و صفحه نمایش و امکانات کاربردی مانند باتری قوی و قابلیت سوپرشارژ هواوی است. هواوی در طراحی بدنه این محصول...

6 اسفند 1400

آغاز قرعه کشی جشنواره آوازه بله

خبرگزاری خبرنگاران-جشنواره آوازه بله بانک ملی ایران به خاتمه رسید و از امروز 28 آذرماه قرعه کشی جوایز این جشنواره تا 30آذرماه و مصادف با شب یلدا ادامه دارد.

10 بهمن 1400

تریپ ادوایزر؛ جهانی ترین اپلیکیشن سفر

می خواهید سفر بروید و نمی دانید باید در کدام هتل بمانید؟ بلیط هواپیما چه طور رزرو کنید؟ کجاها را ببینید؟ کدام ساحل ها بهترند؟ کدام کافه ها دنج تر هستند یا در کدام رستوران باید غذا بخورید؟ اینها همه سوالاتی است که سایت و اپلیکیشن تریپ ادوایزر Trip Advisor به...

7 بهمن 1400

تجهیز گوشی های هوشمند به قابلیت تشخیص دوربین های مخفی

اخیرا محققانی از سنگاپور و کره جنوبی اعلام کردند که می توان با بهره گیری از سنور دوربین ToF گوشی های هوشمند که اخیرا استفاده از آن در مدل های مختلف رایج شده، دوربین های مخفی و جاسوسی را شناسایی کرد.

19 دی 1400

نظارت بر فروشگاه های تجهیزات پزشکی در آبادان

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی آبادان از بازرسی از فروشگاه های تجهیزات پزشکی در حوزه تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

6 شهریور 1400

آمار ناامیدکننده اینترنت VDSL در ایران: حتی پایین تر از TD، LTE

در جدیدترین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره کیفیت اینترنت ایران، آمارهایی از شرایط اینترنت VDSL در کشور و مقایسه آن با اینترنت های دیگر مانند 4G و TD-LTE و ADSL و FTTX شده است.

3 شهریور 1400

اسپایک لی: 14 درس ارزشمند که به اسم یک فیلم ساز آموختم

در این مطلب 14 نکته ارزشمندی را که اسپایک لی به اسم کارگردان آموخت، از زبان خودش می خوانید. کارگردانی که سال جاری رئیس هیات داوران کن بود.

6 مرداد 1400

آتیه، رویکردی نوین در تشخیص و درمان اختلالات روان شناختی

چه کسی است که نداند توجه به سلامت روان و عملکردهای مغزی تا چه حد می تواند در کیفیت زندگی و حتی سلامت جسم مؤثر باشد.

29 تیر 1400

آیا مایکروسافت برای انتشار ویندوز 11 آماده می گردد؟

مایکروسافت طی ماه های گذشته بارها به آپدیت مهم ویندوز اشاره نموده اما حالا با توجه به نشانه های موجود، به نظر می رسد این بار فقط با یک آپدیت سروکار نداریم و مایکروسافت میخواهد از ویندوز 11 رونمایی کند.

24 تیر 1400

آیا بلیط اینترنتی نیاز به چاپ دارد؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی شدن کارها خرید بلیط سفربیشتر به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می شود و افراد کمتر به دفاتر فروش بلیط و آژانس های مسافرتی مراجعه می کنند. این روش به دلیل مزایای بسیاری که در مقایسه با روش حضوری خرید بلیط دارد دارای طرفداران...

7 مرداد 1399

اقتصاد دیجیتال در بحران کرونا به داد اقتصاد سنتی رسید

معاون پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی گفت: با شیوع ویروس کرونا، سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با بالا رفتن استفاده از فناوری های نوین، افزایش یافت.

18 خرداد 1399

فعالیت 4 تا 6 هفته ای مدارس پس از بازگشایی، برگزاری کنکور 20 روز پس از انتها امتحانات نهایی

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تعطیلی مدارس به دلیل پیش گیری از شیوع ویروس کرونا گفت: مدارس کشور پس از بازگشایی، 4 تا 6 هفته به فعالیت آموزشی می پردازند.

15 اردیبهشت 1399

پوشش دهی همراه اول بیشتر است یا ایرانسل؟

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گزارش شاخص های آماری سه ماهه سوم سال 1398 را منتشر نموده است که در آن آمارهای جالبی نهفته است.

6 اردیبهشت 1399

هوآوی: شرکت های آمریکایی بدون ما نمی توانند کار کنند

روابط عمومی شرکت هوآوی در آمریکا مدعی شد: اقدامات این کشور در راستای سرکوب هوآوی می تواندبه توسعه شبکه مخابرات نسل پنجم در آمریکا منجر شوند.

29 فروردین 1399
تعداد: (31)